Monday, October 24

Kereta Lim guan Eng Dikunci.



ADUN KOMTAR NG WEI AIK Yb tong gas naik angin pasal kereta BOSSnya dikunci dan menyuruh POLis mengambil tidakkan akan tetapi pihak polis tidak mempunyai kuasa untuk menyaman dan mengarahkan pihak MPPP untuk hadir dan sama telah diberikan.
Nie baru betul,Sepatutnya MPPP tidak mengambil tindakkan berat sebelah kepada semua kenderaaan termasuk kerajaan DAP yang memegang tampoh pemerintahan ketika ini.Yang peliknya kerajaan DAP akan mengunci semua kenderaaan yang diletakkan sewenang-wenangnya dan berada digarisan kuning.


Kenderaan Pacuaan 4roda ini adalah kepunyaan Diktator LGE.Pada sidang dewan undangan negeri pagi tadi.Parti Cinta Malaysia telah mengambil tindakkan dengan mengunci kenderaaan terbabit dan menyedarkan Lidah Bewak ini supaya bersikap adil dan saksama kepada semua pemilik kenderaan supaya meletakkan kenderaan mereka ditempatnya.Jika anda berkungjung Kesini ada akan lihat semua papan tanda sekitar Pulau pinang MPPP akan mengunci kenderaaan yang menghalang lalu lintas.Kebetulan dihadapan DUN Pulau Pinang adalah jalan utama yang senantiasa sibuk.

akan tetapi berlaku campur tangan dari pihak polis supaya pihak PCM  membuka rantai tersebut dan berlaku sedikit pentengkaran untuk menjelaskan apa yang berlaku namun tiada siapa yang tercedera dan semuanya kembali seperti sediakala dan pihak DAP/LGE telah mengubah kenderaan terbabit  dan akur dengan apa yang dijelaskan  oleh pihak PCM supaya tidak besaq kepala dan mengikut peraturan yang dibuat oleh DAP sendiri serta MPPP.





Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive