Thursday, October 27

Pas makin 'bercelaru'



Hala tuju perjuangan Pas dilihat semakin kabur dan bercelaru apabila parti tersebut sanggup mengorbankan akidah semata-mata untuk tujuan politik.hala tuju perjuangan Pas yang kabur itu terbukti apabila parti berkenaan tidak menyokong Akta Murtad dan penganjuran Himpunan Sejuta Umat (Himpun). 


HAMPAS  sanggup pula menyertai perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) yang dipengerusikan oleh Datuk S. Ambiga, individu yang menyokong tuntutan Suruhanjaya Antara Agama (IFC) semata-mata demi kepentingan politik mereka.Apabila Himpun diadakan, apakah pendirian Pas? Apabila ada cadangan Akta Murtad perlu diwujudkan, apakah pendirian Pas?Tetapi, apabila perhimpunan haram Bersih diadakan, Pas menyokong dengan penuh semangat. Di manakah pendirian dan perjuangan Pas untuk membela Islam?


Hala tuju parti tersebut semakin celaru, kabur dan MKP percaya pemimpin-pemimpinnya juga kini keliru dengan perjuangan sendiri.rakyat perlu sedar dan menilai sendiri kecelaruan yang sedang melanda Pas.Sekiranya Pas sebagai pemandu, ke manakah mereka akan membawa rakyat yang menjadi penumpang?harap rakyat boleh menilainya sendiri.Pas perlu memperincikan terlebih dahulu sebelum ia dilaksanakan.ini bagi mengelakkan timbul masalah seperti fitnah dan sebagainya apabila dilaksanakan. 


MKP tidak menolak hudud. Kami cuma mahu Pas memperincikan terlebih dahulu hukum hudud yang ingin dilaksanakan supaya tidak timbul kekeliruan sehingga boleh menyebabkan fitnah.Sekiranya mereka mahu melaksanakannya juga, mereka boleh lakukannya di Kelantan. Kita telah mendengar perkara ini daripada dahulu lagi tetapi sehingga sekarang ia (hudud) tidak pernah dilaksanakan di negeri berkenaan











3 comments:

rexuan said...

lu apahal?.. jd la blogger yg berhemah lak sket.. hormat la sket sesama islam, ni suka mak bapak nko gelar poknik haiwan.. buat jatuh standard penyokong BN jer..

matkilaupenang said...

haaa kenapa pulak hang nak Terasa,itu cuma imiginasi aku saja.

Anonymous said...

........????.....tak tau nk kata apa dah dgn pok nik ni...jgn mkn sup tikus udah !!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive