Friday, December 28

ALI XPDC MASUK PAS.........?


Ali XPDC!!!!!! Mungkin anak muda sekarang tak berapa kenal dengan ALI nie(yang lahir pada awal 80an)...Ali XPDC bebaru nie nampak rancak dok ikut Bob Lokman berceramah di pentas PAS..

Mungkin jangka hayat didalam dunia hiburan dah tak boleh cari makan kot? Al-maklum dah lama sangat tengelam dan dunia rock kapak dah tak relevan sekarang nie...

Anak Muda zaman sekarang tak banyak minat muzik rock dan idola puak-puak nie adalah Azhar Idrus der..Mana tidaknya sekali ceramah masyyyyukkk ribu-ribu der..Inilah yang dinamakan politik cari makan trend baru...

Alasan diaorang nie masuk kerana nak mendalami ilmu Agama dan tenang tapi itu cuma retorik politik gampang....Klu tak kerna duit takkan nak ikut saja der..

Orang sentiasa mengutuk wakil rakyat Umno, kononnya berlagak, perasuah, perompak wang rakyat dan sebagainya tanpa merasa bersalah dan berdosa.

Kini apa yang diludah dijilat kembali. Rata-rata orang Pas hari ini hidup mewah. Orang Pas gila kumpul bini dan gila kereta Mercedes.

Pecacai Pas di bawah masih dok megah dan mendewakan pemimpin mereka kononnya zuhud.

Ini termasuklah penceramah agama+politik Ust Azhar Idrus, pun hidup mewah dengan kereta supercars, superbikes dan superbinis.

Bila kita dedahkan kemewahan hidup mereka, pecacai Pas akan konar lipat dengan menyatakan "dia nak pakai apa pun lantak lah, rezeki tuhan yang bagi, bukan Umno yang bagi"

Begitulah handalnya pecacai Pas membela mereka.

Gambar di atas menggambarkan sikap sebenar seorang wakil rakyat Pas yang gemar mengumpul kereta mewah dan gemar mengumpul bini.

Takebeer!!!!!!!!!



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive