Tuesday, December 25

KALIMAH ALLAH PULAK DIPERSENDAKAN OLEH DAP?

Memang kurang ajar Lim Guan Eng Beraninya bersuara secara terbuka untuk membenarkan kerajaan Malaysia untuk kegunaan nama ALLAH digunakan Agama Kristian.

Kurang ajar betul...Sedihnya ada parti politik PAS mengizinkan Kristian menggunakan nama ALLAH berlainan pula Dato Harun Din dengan secara kerasnya melarang Nama ALLAH digunakan oleh agama lain selain Agama Islam saja....Inilah ulama PAS.

LGE sengaja menghidupkan isu Khalimah Allah ini semula kerana ingin mengalihkan isu hangat yang melanda anak buah samsengnya Ngeh dan Nga mengenai isu pemberian tanah oleh Pas Kelantan. Langkah Khalifah Anugerah PAS akhirnya memakan diri kerana Isu Khalimah Allah bukannya isu politik, sebaliknya adalah isu sensitiviti Agama. 

Setelah berkawan dengan Parti bertopengkan Islam dan Parti Liberal, Dap mula tunjuk belang. Mereka semakin berani bersuara hatta melibatkan isu-isu sensitiviti. Semua ini berlaku kerana adanya pembelot bangsa Melayu yang memberi sokongan dari belakang. 

Jadi di kesempatan ini, MKP ingin memberi saranan kepada pencacai Melayu Islam yang turun berdemo 12 Januari depan, silalah  juga berdemo membantah kenyataan Khalifah Anugerah PAS itu. Ke takut kena sergah Karpal Singh?


1 comment:

Anonymous said...

cuba hang hina agama mereka...cakap yg bukan2.aku gerenti hanh mati dicincang lumat x sempat nak mengucap..tapi bila Islam dipermainkan dan dihina ulamak pas kata x ape..mereka baru nak kenal Islam.lagipun syok hina Islam sbb x ada yg ambil perduli apa lagi tndakan walaupun beribu aduan dan bantahan dibuat....fikirlah sendiri...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive