Thursday, December 13

LIVE HD INFINITE : #AFCSuzukiCup MALAYSIA VS THAILAND #HarimauMalaya




PANDUAN PENGGUNAAN
Untuk menonton dan mendengar siaran web ini, anda perlu memuat turun aplikasi di bawah terlebih dahulu:

Pengguna Windows : Klik Di Sini
Pengguna Mac : Klik Di Sini
Pengguna Linux: Klik Di Sini

Keperluan Komputer Minima:
Windows XP/Vista/7/Server 2003/Server 2008 atau Mac OS X 10.4+
Minima Pentium 4 2.4GHz dan 256MB RAM
Adobe Flash Player 10 (Klik di sini sekiranya anda tiada aplikasi ini atau versi lama)

Keperluan Rangkaian Minima:
Minima jalur lebar berkelajuan 150Kbps atau HSDPA
Fungsi NAT Traversal dibenarkan di Firewall rangkaian anda.

Terdapat sedikit masalah dan tidak dapat dipaparkan kat dalam blog ini...

Lepas tengok bola nie aku nak jawab apa yang heboh kat Blogspera pasal aku....Anak Sungai Celaka nie dah lama dendam ngan aku tapi tak sangka bola lambung yang aku bagi Anak Sungai Celaka  sambut...Nak tau pasal apa dia melompat pasal aku der....Korang tengok video nie dulu..


Lama aku simpan video part-2 nie untuk didedahkan...Tak sabaq rasanya...

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive