Thursday, July 25

SLOGAN GAMPANG BARU UNTUK 1MALAYSIA.....


Makin lama makin dah tak relevan Slogan yang telah dibuat oleh DS Najib Razak. MKP lihat sekarang slogan ini kurang digunakan selepas PRU-13 adakah ianya bakal berkubur seperti ISLAM HADARI yang telah dibawa oleh TUN PAK LAH... MKP mengambil pendekatan tunggu dan lihat...

Semakin lama semakin mengikut nampaknya desakan pihak pembangkang. Kalau macam nie kelak Melayu hanya tinggal pada nama. 

Pasangan kontroversi Alvin Tan dan Vivian Lee yang ditahan di penjara, akan dibebaskan dengan ikat jamin RM30,000 setiap seorang dengan dua orang penjamin.

Ini berikutan keputusan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohd Azman Husin yang membenarkan permohonan mereka bagi semakan kehakiman terhadap keputusan Mahkamah Sesyen yang tidak membenarkan mereka diikat jamin.

Mohd Azman membuat keputusan itu selepas mendengar hujahan peguam Chong Joo Tian yang mewakili pasangan berkenaan dan Timbalan Pendakwa Raya Ishak Mohd Yusoff.

Berkeras pada mulanya akan tetapi lembik pada akhirnya adakah ini langkah yang terbaik. Nanti makin naik tocang puak harami cina nie...

1 comment:

Anonymous said...

Oraitlah tu, sekurang-kurangnya dah rasa masuk penjara kelas dunia pulak tu. Orang kata kalau dah lekat bau penjara tu, harapan nak kena selalu tu sangat besar. Kalau masuk lokap balai polis je kurang rasa. Ini dah masuk penjara semanis anuar al terkutuk. Maka akhirnya ke penjara juga segala perosak kedamaian di Malaysia tercinta ini.

Awang hitam, Cheras mari.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive