Wednesday, February 5

CUMA BABI DAP AJE TEMAN TERESA KOK..........


Hanya BABI DAP aje teman Teresa Kok buat laporan polis. Mana lagi Cina DAP yang kononya banyak menyokong tindakan bodoh Adun Seputeh yang kurang ajar menghina orang. Dulu gelar polis macam-macam bila kena macam nie pandai pulak mengadu pada polis. 

Sifat ke"Babi"an yang gelojoh dan tamak dalam diri manusia, menjadikan manusia bodoh dan membawa kepada kerugian yang besar. Mereka tidak berfikirlah sebelum bertindak, tidak merancang sebelum membuat keputusan, keputusan yang salah menurut nafsu babi hanya akan membawa kerugian kepada tuan punya babi, dalam setiap kerugian pastinya akan ada tuan babi yang baru mendapat keuntungan.

Begitulah yang berlaku terhadap Ahli parlimen DAP, Teresa Kok cuba mempertahankan tindakan biadap dan kurang ajar yang dilakukan melalui video sindiran sempena Tahun Baharu Cina baru-baru ini. Menurutnya Umno sengaja ingin memutarbelitkan isu kandungan klip video yang bertajuk ‘Onederful Malaysia’ itu kerana telah bankrap idea.

Tujuannya hanya satu sama seperti sifat ke'babi'an iaitu tamak tidak cukup menjadi Ahli Parlimen, tidak cukup dengan memiliki kuasa di negeri Selangor mereka kini mengejar untuk memiliki kuasa kerajaan pusat pula.

Wakil rakyat dari Seputeh itu mengatakan, rakaman video tersebut hanyalah merupakan‘satira politik’ (lawak politik) semata-mata kerana ia tidak merujuk kepada mana-mana pihak dan tidak menyebut sebarang nama serta bukan bersifat hasutan.

Paling menarik dia turut mengatakan sekiranya pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap dirinya ia adalah merupakan “penindasan politik” dan tidak adil.

6 comments:

Anonymous said...

Dengar kata projek terowng dasar laut tetap akan dibina oleh penipu besar lim guan eng.............betambah kaya la cina2 penang......dan ditutup mulut2 berbahaya dengan diberikan sedikit projek.....tpi berjuta jgak khabarnya...terus menerus pemimpin melayu penang kecundang dengan permainan politik guan eng...klau melayu buat kat cina jadinya rasuah...klau cina bagi kat melayu???apelah bodohnya...

Anonymous said...

Betina babi dapig ,perangai babi dan yang bersama-samanya pun babi juga.Jenis sepsis hati busuk tahi babi.lonranger Malaysia.

Anonymous said...

Apabila diri sudah tidak keharuan, akhirnya kebalai polis juga nyonya Seputih ini pergi membuat aduan. Dulu kata dekat polis macam macam. Menuduh polis anjing UMNO. Polis perasuh dan bermacam macam lagi. Tapi bila ada masalah kenapa ke balai polis yang dia pergi. Ini lah sikap Terasa Kok yang tidak bermaruah langsung. Apakah kita rakyat Malaysia seharusnya mempunyai seorang manusia yang semacam ini untuk mewakili suara rakyat di parlimen. Amat memalukan jika Ahli Yang Berhormat sebegini ada dalam parlimen Malaysia.

hangkedee said...

Jangan marah big boss hampas.nanti badan anal berguling guling tau! take beer!!!!

Anonymous said...

hahaha...terasa pungkok p balai buat lapaoran polis??? oh...sandiwara ni.. dah nama TERASA PUNGKOK macam nilah perangai babi sorang ni... CINA LAKNAT cakap tak serupa bikin! pui!!!! dari lu p balai baik LU KASI TEBAS SAMA HUTAN DULU MA.....

Anonymous said...

Apa keja dpa sbg Adun? Dan lg blakon bagai.. Org dh bg kepercyaan,lupakanla game politik ni sat,ni x.. Bekhdmat la, org lain smp xckup tdoq,dpa ni dan lg menghasut,bdemo..dll..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive