RAPID

Saturday, May 20

Wanita PKR Asyik Tegang Leher. @RazlanRafii


Kalau hidup dalam Dunia PKR sebagai pemimpin Negara, kita akan melihat tidak ada lagi jenaka dan seloroh dalam Malaysia ni.

Dalam kehidupan mereka, hanya akan ada serius dan pusing cakap untuk PKR meraih kepentingan politik.

Kenapalah Wanita PKR ni letak otaknya kat lutut, tengok la video tu elok-elok, adakah ianya sebagai kenyataan yang serius atau berseloroh.

Hidup kita ni kena lah ceria selalu, nak berdialog pun kena ada jenaka agar tidak boring. Kalau asyik nak tegang leher je macam Wanita PKR ni almaklum akan cepat tua la macam Mat Lampir.

Datuk Mohd Razlan Rafii
Ketua Pemuda UMNO WP

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive