Friday, May 20

WAKIL RAKYAT PUN KENA TIPU....... @PetraJayaMP


Wakil rakyat Pulau Pinang kena kapur mengenai Jambatan Ketiga Pulau Pinang.

Berikut adalah kenyataan Menteri Kerja Raya, Datuk Seri Fadillah Yusof mengenai dakwaan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng kononnya kerajaan Persekutuan menolak permohonan membina jambatan ketiga negeri itu.

Kenyataan Media Menteri Kerja Raya

Saya terkejut dengan kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng hari ini mendakwa Kerajaan Persekutuan telah menolak permohonan kerajaan negeri atau memberi kesukaran kepada mereka untuk membina jambatan ketiga Pulau Pinang berbanding terowong bawah laut.

Saya telah membuat penelitian di kementerian saya dan mendapati tiada permohonan seumpama itu mahupun perbincangan dengan kementerian ini bagi membina jambatan ketiga Pulau Pinang.

Selain itu. tiada sebarang rekod akan sebarang permohonan atau perbincangan mengenai projek terowong bawah laut Pulau Pinang di mana ia turut memerlukan kelulusan daripada kementerian saya sebelum ia dibina atau dibuka kepada laluan trafik.

Mungkin pihak Ketua Menteri dapat memberi penjelasan bila permohonan itu dibuat dan bila kementerian ini menolak permohonan mereka untuk membina jambatan ketiga Pulau Pinang.

Saya amat berharap Kerajaan Pulau Pinang mengendalikan masalah politik dalaman antara gabungan Pakatan Harapan atau skandal, dan tidak cuba mempergunakan Kerajaan Persekutuan sebagai helah dan menyelamatkan diri.

DATO' SRI HAJI FADILLAH BIN HAJI YUSOF
Menteri
Kementerian Kerja Raya Malaysia

4 comments:

Anonymous said...

Rakyat malaysia pun kena tipu jugak...hidup2 lagi


Anonymous said...

Cinabukit dapigs menipu dalam perniagaan, menipu dalam persabatan, menipu dalam darah daging.

Anonymous said...

Klu tak menipu...bukan cina dapigs namanya....
CAT....Cara Aku Tipu!!!!

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive