Monday, September 23

APA LAGI AHLI UMNO MAHU DARI @AzeezPutera #Prihatin #Ikhlas #TerusBerjuang


Ini adalah bentuk Tranfomasi yang dicanangkan oleh Presiden UMNO. UMNO perlu diremajakan serta bergiat aktif membantu masyarakat. Pada pemilihan kali ini memang agak sengit serta calon yang bertanding agak ramai untuk Majlis Tertinggi. Pada MKP jika memilih pilihlah calon yang berkerja serta nampak apa yang disumbangkan pada rakyat.....

Datuk Azeez Abdul Rahim mengatakan beliau tidak merasa tergugat walaupun ramai calon baharu menawarkan diri bertanding jawatan anggota Majlis Tertinggi Umno pada pemilihan parti kali ini.

Azeez Rahim yang cukup dikenali sebagai tokoh yang banyak membuat kerja amal diseluruh pelusok negara dan diseluruh dunia. Sebutlah mana mana tempat yang berlakunya bencana alam atau pun krisis kemanusiaan. Beliau diantara yang terawal bersama rombongannya turun membantu walaupun diketahui amat merbahaya dan mengancam nyawa.

Beliau yakin anggota Umno di peringkat akar umbi bijak untuk menilai pemimpin yang benar-benar berjuang untuk parti dan sanggup turun ke bawah membantu jika kesusahan menimpa mereka.
"Bagi diri saya tidak (tergugat), lebih ramai lebih meriah...ahli Umno di peringkat akar umbi cerdik, mereka tahu mana pemimpin yang benar-benar berjuang untuk mereka," katanya
Ini sebagai bukti jasa Azeez Rahim pada pengundi Baling.

Kerana jasa dan khidmatnya membela serta prihatin pada rakyat beliau diberi tanggungjawab untuk menerajui  Lembaga Tabung Haji.Antara khidmat prihatin beliau adalah turun padang menziarahi keluarga peneroka Felda Bukit Easter, Allahyarham Daud Kamsani yang meninggal ketika berada di Tanah Suci, baru-baru ini.

Dalam ucapan ringkasnya selepas majlis bacaan tahlil, beliau yang juga Ahli Parlimen Baling menzahirkan ucapan takziah bagi pihak TH di atas pemergian Allahyarham Daud dan berharap keluarganya diberi kekuatan dan ketabahan untuk menghadapi dugaan tersebut.

Beliau turut mengumumkan pihak LTH akan melaksanakan ibadah haji badal untuk pihak Allahyarham tanpa sebarang bayaran.

Pada majlis sama, beliau menyampaikan bantuan khairat kematian berjumlah RM1,500 kepada Saniah.

Allahyarham Daud Kamsani, 64 yang berasal dari Felda Bukit Easter, dekat Kota Tinggi disahkan meninggal akibat masalah jantung pada 15 September lalu, jam 9 pagi waktu Madinah.

Datuk Azeez Rahim mengunakan motto #Prihatin #Ikhlas dan #terusberjuang. Setiap kesusahan rakyat perlu mendapat keperihatinan Pemimpin atasan. Disamping itu juga Keikhlasan perlu ada pada jiwa mereka. Meneruskan perjuangan membela rakyat.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive