Tuesday, September 10

MARAH PADA KENAIKAN RON95 SANGGUP BAKAQ KERETA............ #TandaPutera


Apa dah jadi dengan mamat sengal nie kerana kenaikan harga minyak sanggup conteng kereta sendiri. MKP pun pelik kesanggupan mamat nie punya la taksub pada PAS buat macam nie. Ini semua kerana idologi politik sempit macam lubang kencing pengikut tegar PAS. Dengan Stiker yang ada korang boleh agak mamat nie sokong sapa? MKP cuma nak tambah satu aje pada keta mamat nie klu jumpa 


Tambah stiker StopaSpenda pada keta mamat nie, memang gempak gila der.. Boleh gelak-guling guling. Kalau dilihat pada nombor pada pendaftaran keta mamat nie adalah dari Kelantan. Pada pandangan MKP klu orang Kelantan nie memang BODOH pasal banyak sangat makan BUDU...

MKP ada satu lagi berita baik untuk korang tahu esok bakal diadakan tayang wayang percuma. Tanda Putera Di MidValley 11/9/2013 jam 6 petang.

Program Gegar panggung ini diadakan untuk meraikan penduduk luar bandar dari Sungai Besar,Selangor .Gempak gila seramai 150 orang bakal hadir.

Ianya dianjurkan oleh Restoran Ikan Bakar Sekincan, Bagus niat serta nawaitu pemilik Restoran nie bertujuan untuk mendidik rakyat Sungai Besar cintakan Negara tercinta Malaysia..

MKP diberitahu bahawa anak muda serta belia juga dijemput untuk menonton cerita nie.Tujuan membawa anak muda adalah menanam semangat cintakan negara, Maklumlah anak muda yang lahir selepas merdeka kurang semangat Cintakan Negara kerana tak mengalami peristiwa 13 May.MKP berharap anak muda ini selepas menonton bakal bersemangat.

Restoran Ikan Bakar ingin memberikan sokongan Moral pada pengarah serta pelakon yang hebat kerana menjayakan Filem Tanda Putera. Hebat usaha Pelakon dengan pengarah filem nie kalau orang yang tidak dikurniakan sesuatu dari Allah mana mungkin boleh berlakon dengan hebat.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive