Sunday, September 1

@AzeezPutera DAPAT GELARAN "UNCLE" PULAK......


Tiada tertinggal tiada terpinggir ,Terus membela rakyat itulah ikrar janji dari ahli Parlimen Baling, Datuk Azeez Rahim untuk anak- anak Baling yang bakal melanjutkan pelajaran di IPTA/IPTS, Majlis bersempena dengan Majlis rumah terbuka merdeka raya 2013 & majlis penyampaian sumbangan pengajian pelajar-pelajar peringkat parlimen Baling yang bertempat di Kompleks Sukan RakanMuda Baling.


Datuk Azeez mengesa kepada bakal-bakal pelajar yang akan Melanjutkan pelajaran agar berlajar bersungguh-sungguh agar kelak bila tamat pengajian dapat berbakti bersama-sama membangunkan Baling.Datuk Azeez juga Mengumumkan pembinaan Infrastruktur baru di Parlimen Baling dengan bakal terbinanya kampus cawangan UiTM berkapasiti 5000 pelajar.selain itu infrastruktur lain yang bakal dibina adalah Hospital Pakar Baling dan naiktaraf Masjid Daerah Baling. 


Kemeriahan Merdeka Raya Parlimen Baling jelas kelihatan dengan menerima kehadiran lebih dari 7000 pengunjung. Bg pihak APT mengucapkan ribuan tahniah atas Usaha Dato' Azeez Dan BN membela nasib rakyat Baling. 

Laporan Seterusnya KLIK

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive