Friday, March 27

#TRANSFORMASI Pengangkutan Awam #RAKYATDIDAHULUKAN @NajibRazak @PetraJayaMP @azmiaziz60


Apabila tengah malam menjelma dan majoriti wargakota sudah enak dibuai mimpi atas tilam-tilam empuk di dalam bilik-bilik tidur berhawa dingin bagi menjana tenaga sebelum menjalani urusan pada keesokan hari ini, ratusan tenaga kejuruteraan dan teknikal Rapid KL terus berbakti demi kesejahteraan para pelanggan mereka.

Segala ini diserlahkan melalui video khas ‘BILAKLTIDUR’, yang dihasilkan oleh Rapid KL sebagai menyatakan penghargaan kepada mereka yang bekerja di belakang tabir ini.

“Semoga paparan video ini akan meningkatkan terus semangat bekerja di kalangan staf dan kakitangan RapidKL, yang bekerja tanpa mengira masa dan penat lelah demi memastikan perjalanan yang selesa dan selamat buat semua para pengguna perkhidmatan Rapid KL – sama ada bas, LRT mahupun monorel.

“Jasa dan bakti mereka ini amatlah besar. Bayangkan ketika kita sedang nyenyak tidur, mereka tetap bertugas. Mungkin, ramai di kalangan kita tidak sedar bahawa Rapid KL adalah beroperasi 24 jam.

“Selepas tengah malam, kerja-kerja diteruskan di depoh-depoh bagi menjalankan kerja-kerja penyelenggaraan dan pembersihan. Kerana mereka, para penumpang dapat menggunakan bas dan tren yang bersih serta menikmati perkhidmatan yang selesa dan selamat. Kepada mereka yang bekerja di belakang tabir ini, kami mengucapkan terima kasih,” kata jurucakap Rapid KL, Encik Lim Jin Aun.

Video ‘BILAKLTIDUR’ ini boleh disaksikan dengan melayari facebook MyRapid pada pautan www.facebook.com/myrapid

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive