RAPID

Wednesday, April 20

KESIAN IBUBAPA @rafiziramli DAPAT ANAK TIDAK DAPAT MENCIUM SYURGA....?


Kerana termakan dakyah dan fitnah pembangkang, 3,954 pendeposit menutup akaun mereka di Tabung Haji dan 3,105 daripadanya bertindak menolak giliran haji mereka dalam tempoh satu hingga empat tahun akan datang.

Di kala Rafizi Ramli meraih RM23,690 bagi simpanannya di Tabung Haji, pendeposit terbabit hilang giliran menunaikan rukun Islam kelima dan jika mendaftar semula, mereka akan dianggap sebagai pendeposit baharu dan perlu menunggu hingga 83 tahun untuk giliran mereka.

Pendeposit terbabit mungkin bukan ibubapa kita. Bukan saudara mara mereka untuk kita terasa akan hakikat ini. Tetapi mereka terpaksa mendepani hari hari mendatang bersama kekesalan kerana termakan dakyah dan fitnah.

Ini dunia akhir zaman. Zaman fitnah. Zaman fitnah dianggap benar manakala kebenaran pula diambil remeh.

Bertaubatlah Rafizi. Mereka mungkin bukan saudara mara anda. Mereka bukanlah ibubapa anda tetapi dek nafsu politik, anda sanggup.

Bertaubatlah Rafizi. Bertaubatlah selagi hayat masih lagi dikandung badan. Mohonlah maaf kepada mereka ini. Jika kita tidak mahu membantu, cukuplah jika kita tidak membinasakan. Bertaubatlah!!!

Kasihan pada pakcik makcik yang menabung bertahun-tahun. Kasihan mereka.


7 comments:

Anonymous said...

Kalau mereka mahu boleh saja saman Rafizi beramai2.

Anonymous said...

Saya bukan pemuja malah tidak suka dengan tindak tanduk Rafizi ni tetapi untiuk menentukan dia masuk syurga atau tidak bukanlah hak kita yg juga belum pasti dimana kita akan ditempatkan nanti. Jadi eloklah admin tidak sewenang wenangnya menjatuhkan hukum keatas seseorang dimasa masa akan datang.

Anonymous said...

ramai juga ye golongon tolol dlm msia ni..

Anonymous said...

Dh bnyk sgt dh fitnah bangsat nie buat dan org yg difitnah percuma kena kutuk dan dikeji.Klu bangsat nie ada agama..dia takut nak buat fitnah.
Tak kesian ker bangsat nie dgn org2 kpg yg menyimpan sikit2 nk pg haji tapi menutup akaun dan sama sekali menolak giliran pg haji.Aku sumpah pukimak lah kat mulut babi nie...
Patut disaman bangsat nie...

Anonymous said...

Bukan soal nak tentukan syurga - neraka bagi seseorang. Tetapi telah diperingatkan bahawa setiap perbuatan samada baik atau buruk itu tetap ada balasanya. Bertaubatlah segera semoga Allah swt memberi pengampunan Nya.

Anonymous said...

admin.. aku suka jer puak puak ni tarik balik pendaftaran depa, ada can aku pi awai sikit.. baguih tahniah, pas ni register la kat Indon, Spore atau Siam. Manatau boleh pi lebih awai dan servis lagi baguih dari TH. Dan duit tu sebelum nak pi bolehlah menabung di TH depa (kalau ada) kalau tak dak bank pun ok, manatau kot kot lebih banyak dividen nya dari TH.. huiihh kayo pakcik !
Terima kasih lapiji...

Anonymous said...

Kiranya rafizi lagi berjaya dari mantan Ketua Penerangan PAS, kononnya suruh 1 juta ahli parti dia keluarkan deposit tunjuk protes pembelian tanah TRX oleh Tabung Haji... Tapi berapa kerat je la yang ikut cakap badut tu...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive