Sunday, April 23

Laluan baharu RapidKL beri akses penumpang ke Klinik Kesihatan Kuala Lumpur


Dalam usaha memberikan orang-ramai kemudahan untuk mendapatkan rawatan di Klinik Kesihatan Kuala Lumpur di Jalan Fletcher di sini yang beroperasi sejak 3 April lepas , pihak RapidKL akan membuat pelarasan laluan bas 402 bermula Selasa ini.

Dalam satu kenyataan hari ini, RapidKL berkata laluan baharu itu akan meliputi Jalan Tun Razak-Jalan Ipoh-Jalan Pahang-Bulatan Pahang dan Jalan Tun Razak menghala ke KLCC.

Pelarasan itu akan meliputi empat lagi hentian bas dan salah satu daripadanya terletak 80 meter dari klinik itu.

Laluan baharu itu juga akan meningkatkan kesalinghubungan dalam pengangkutan awam, menghubungkannya dengan stesen transit aliran ringan (LRT) Titiwangsa dan monorel Chow Kit, menurut kenyataan itu.

Bagi laluan pejalan kaki menghala ke Klinik Kesihatan Kuala Lumpur, Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) bersama Dewan Bandaraya Kuala Lumpur sedang bekerjasama rapat bagi penyediaan prsarana awam itu.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive