Showing posts with label kbs. Show all posts
Showing posts with label kbs. Show all posts

Wednesday, May 22

TAHNIAH @KhairyKJ LEPAS NEI BOLEH BAWAK KETA NIE RONDA 1Malaysia......


Ini adalah kenderaan rasmi Menteri Belia Dan Sukan yang baru dilantik oleh DS Najib Razak menerajui Golongan Anak Muda Malaysia. Seperti yang dimaklumkan oleh Beliau Kementerian Belia Dan Sukan adalah bukan hanya untuk Ahli Barisan Nasional tapi adalah untuk rakyat. Ideanya nampak cantik dan bernas akan tetapi kalau setakat bercakap tanpa tindakan umpama menanam tebu dibibir mulut.Kini masa untuk bertindak bukan lagi masanya untuk bercakap tapi perlaksaanya hampeh.


Kereta hebat sebegini sudah pasti pakai minyak mahal der... almaklumlah Menteri takkan nak pakai wira atau kenderaan kebanggaan Malaysia macam MKP.. Terima Kasih kepada Kerajaan pimpinan DS Najib Razak kerana menurunkan harga minyak yang mahal ini untuk mereka yang berkereta mewah macam Menteri Belia Dan Sukan yang baru nie.
KUALA LUMPUR 22 Mei - Harga jualan runcit petrol RON97 di seluruh negara turun 20 sen seliter kepada RM2.70 seliter berbanding RM2.90 seliter berkuat kuasa malam tadi, kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Hassan Malek kepada Bernama ketika dihubungi di sini hari ini. - BERNAMA
Putrajaya, 22 Mei 2013 - Menteri Belia dan Sukan, YB. Khairy Jamaluddin merasmikan Pusat Media di Podium B, Menara KBS.


MKP Ayat Sempoi : Lepas nie ada pulak macai kata yang mai semuanya BANGLASIA


Thursday, September 13

APA SALAHNYA JIKA @shaberyc Menari OPPA GANGNAM STYLE.


Apa yang pelik dan salah apabila Menteri Belia Dan Sukan menari oppa Gangnam Style di Majlis Rumah Terbuka Kementerian Belia Dan Sukan.KBS adalah satu kementerian yang dipertanggungjawabkan untuk mendekati anak muda dengan cara anak muda mengikut peredaran zamannya.

Antara usaha untuk memberi kesedaran kepada golongan muda Melayu dan Bumiputera yang telah layak melaksanakan tanggungjawab mereka sebagai pengundi adalah menerusi pendekatan politainment. Istilah dinyatakan oleh pensyarah Psikologi Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media Universiti Teknologi Mara (UiTM), Shah Alam, Dr Mohamad Yaacob ini merujuk kepada penggabungan perkataan politik dan hiburan.

So kalau nak kata tak kena itu dan ini lebih baik kita berfikiran lebih terbuka dari hanya menghentam Datuk Seri Sabry Cheek menari bersama anak muda.Blogger Kaldai Pembangkang Amenoworld dalam blognya KLIK  


Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive