Apa dah jadi nie Pak Sheik dok buat sampai depa nie marah sebegitu rupa,kenapa dok memalukan negara.ayat peliwat tue yang mahal.syukurlah brother nie dah insaf dan bertaubat.Yang menjadi persoalan yang bermain dibenak hati saya kenapa depa nie pakai baju warna kuning.Adakah melambangkan stor kunyit kot,yang MKP tahu kunyit berwarna Kuning.Terbaiklah Brother nie semangat tue lebih,mungkin kena kelentong dengan Pak sheik kot?
Ulasan REDMI 17 5G – Kelas Permulaan Yang Memeningkan
-
Peranti REDMI bukan satu nama yang asing untuk peranti kelas permulaan dan
juga pertengahan kerana menawarkan spesifikasi yang menarik pada harga yang
mamp...
No comments:
Post a Comment