Apa kejadah nie nak ugut bunuh PM pulak?,Janartana nie pandai gempak saja klu berani tak payah dok tunjuk jahatlah dekat pemimpin tertinggi UMNO ,tapi mai bersemuka dengan PEMUDA UMNO dulu.Yang paling geli hatinya pakai muka real pulak lepas tue belajaq dekat USM.Bukanlah nak mengugut akan tetapi nasihat kepada Janhaman nie supaya berfikir lebih matang dalam setiap tindakan yang dibuat.Nie semua nak publisiti murahan untuk mendapat perhatian.Modus operandi sama jugak macam Adam Adli jugak.Sorry Bro sebagai mahasiswa jaga tingkahlaku supaya mahasisawa dipandang tinggi.Hang tengok Video nie dulu baru buat gempaq,Blogger Penang dah terjah USM hari tue bukan nak gaduh akan tetapi bagi penjelasan.kalau berani kita berdebat tentang apayang anda katakan ini,,,,,,,,,,,,,,,klu berani tinggalkan komen
Ulasan REDMI 17 5G – Kelas Permulaan Yang Memeningkan
-
Peranti REDMI bukan satu nama yang asing untuk peranti kelas permulaan dan
juga pertengahan kerana menawarkan spesifikasi yang menarik pada harga yang
mamp...

No comments:
Post a Comment