Ingat MKP aje minat Jerman pada Euro 2012 rupanya maya karin pun penyokong Jerman jugak.Apa kan daya MKP tak ada pulus nak pegi sana takkan nak suruh maya belanja pulak malu lah beb.Apa pun Maya terima kasih kerana berkongsi gambaq dengan peminat...terubat sudah rindu yang dipendam sebegitu lama.Bab gambar terakhir tue nama watak yang dilakonkan oleh Bront Palarae sebagai mail macam biasa dengaq nama tue akan tetapi dimana ek?
Ulasan REDMI 17 5G – Kelas Permulaan Yang Memeningkan
-
Peranti REDMI bukan satu nama yang asing untuk peranti kelas permulaan dan
juga pertengahan kerana menawarkan spesifikasi yang menarik pada harga yang
mamp...



No comments:
Post a Comment