Monday, December 15

Artis Janda Ditangkap Khalwat'?

Jika di turuti laporan dari pemecah berita pagi ini.MKP agak luluh hati bila mendengar serta membaca apa yang ditulis oleh wartawah hiburan ini.Artis yang dimaksudkan mungkin  bermain difikiran MKP adalah....?


Seorang pelakon berstatus janda berusia 33 tahun yang sinonim dengan filem seram dicekup oleh sepasukan anggota penguat kuasa selepas dipercayai berkhalwat bersama pasangannya di sebuah kondominium.
Agak menyedihkan perkara seperti ini terjadi lebih-lebih lagi kepada pelakon yang sepatutnya menjadi role model kepada masyarakat di luar sana.

Sebelum anda cakap ini berita yang mengaibkan dan tak wajar disebarkan, sepatutnya mereka yang terlibat berfikir terlebih dahulu sebelum berkhalwat yang sememangnya mengaibkan dan dilarang dalam agama kita.

Bila buat jahat tak ada pulak nak fikir malu atau aib. Dah kantoi nie baru sedar erti kemaluan. Apa kejadahnya?

MKP juga menerima mesej yang dikirim menerusi aplikasi ‘Whatsapp’ dari seorang individu yang telah mengesahkan perkara tersebut.

Menurut individu yang mahu namanya dirahsiakan, Putri Mardiana telah ditangkap bersama pasangannya yang dikenali sebagai Shahrizam Abdullah kira-kira jam 3.23 pagi Ahad di kediaman aktres tersebut di sebuah kondo di Ukay Perdana.

putri mardiana ditangkap khalwat

Sumber MKP itu berkata kedua-dua pasangan yang ditangkap khalwat tersebut telah dibawa ke Balai Polis Melawati untuk diambil keterangan.

Pasangan tersebut ditahan selepas gagal menunjukkan sebarang dokumen menunjukkan mereka mempunyai sebarang ikatan mahram.

Pelakon berusia 33 tahun itu dilaporkan pernah membintangi beberapa filem tetapi cukup sinonim dengan filem seram dan watak hantu serta membintangi sebuah filem yang berjaya meraih kutipan pecah panggung sebanyak RM8 juta dan menerima pengiktirafan dalam Malaysia Book of Records (MBOR) pada 2011.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Asisten Komisioner Khairuldin Saad mengesahkan menerima laporan 3.44 pagi dan menyerahkan kes itu kepada JAIS untuk siasatan lanjut.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive