Wednesday, March 18

KALAU DAH BANGSAT!!! BANGSAT JUGAK PERILAKUNYA........?


Memang haram jadah!!!!! Ada akai letak kat lutut. Awas kaum macam nie memang tak boleh pecaya langsung. Depa main drama. Hang tuduh aku aku pulak tuduh hang. Last sekali masa mengundi bagi kat DAP. Barisan Nasional mencuba pelbagai cara untuk menawan hati Rakyat Pulau Pinang.

Bawa mai penyanyi K-POP paling fofular dan mahal akhirnya yang kena Booo adalah Datuk Seri Najib Razak sendiri. Kalau dah bangsa pendatang mana ada hormat pada orang Melayu serta Rajanya. Depa hanya pandai menyebut Rukun Negara tapi tak faham dengan maksudnya.

Isu Hudud nie bukan ada kena mengena dengan depa pun tapi bermain dengan persepsi supaya orang Melayu berpecah. Pemimpin Melayu yang dok ada pun macam kaldai Akaq mengangguk saja pasal MAsssyuuuuuukkk.

Pada ketika MCA dan DAP bertikam lidah mengenai pelaksanaan hukum hudud, sayap pemuda kedua-dua parti pula sibuk dengan isu Facebook.


Keadaan itu timbul apabila Setiausaha Organisasi Pemuda Sosialis DAP, Lee Chin Chen mendakwa telah menerima pelbagai bukti bahawa Ketua Pemuda MCA Pulau Pinang, Lee Beng Seng sebagai salah seorang pengendali laman Facebook yang menyokong Pengerusi DAP Pulau Pinang, Chow Kon Yeow sebagai Ketua Menteri.

Chin Chen berkata, dirinya telah menerima surat layang mengenai perkara itu dan hasil pemeriksaan mendapati kemungkinan yang didakwa dalam surat tersebut amat tinggi.

Maklumat yang diterima menunjukkan Beng Seng menyamar sebagai ahli DAP dalam Facebook, dia berpura-pura menyokong Kon Yeow dan mewujudkan persepsi kononnya Kon Yeow ditekan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng

Namun begitu, perkara itu dinafikan Beng Seng yang mendakwa identitinya disalah guna setelah akaun Facebooknya diceroboh.

Beng Seng berkata, dirinya akan membuat laporan polis dan tidak menolak kemungkinan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang memfitnahnya.

Akaun Facebook palsu adalah sangat mudah untuk diwujudkan. Red Bean Army daripada DAP sudah pastinya memahami keadaan ini.

Mereka sejak 2008 telah mewujudkan banyak akaun palsu untuk menyerang Barisan Nasional (BN). Ini merupakan budaya DAP, bukan budaya MCA.

Tambahnya, usaha DAP membangkitkan isu Facebook pada ketika pelaksanaan hukum hudud hangat dibincangkan adalah bertujuan mengalihkan pandangan.

3 comments:

Anonymous said...

DAP akan hancur pada PRU14 nanti!

Anonymous said...

BERGANTUNG PADA BN,JIKA BN TERUS MENERUS MEMBERI PERUNTUKAN DIKAWASAN PEMBANGKANG SERTA DILAPURKAN DENGAN MELUAS DIAKHBAR ARUS PERDANA TETAPI DIKAWASAN BN SENDIRI SEBELAH MATA PUN TAK PANDANG PRU 14 MERUPAKAN PENAMAT KERAJAAN BN.

Anonymous said...

DAP dan MCA sama aje,bangsa putar alam dan pembohong.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive