Thursday, April 9

GEMPAR.... PERDANA MENTERI LETAK JAWATAN!!!!! TAHNIAH @rafiziramli


ALAHAI Sotong musibat!!!!! dah lah block MKP di Twitter nampak sangat hang nie bacul tahap tapak kaki. Kalau berani jangan block dan berdebat nescaya lepas nie teruk kena maki ngan MKP.

Klu dah kaki menipu sampai bila-bila menipu, Kesian kat anak hang lepas nie pastinya dichop Bapak menipu dengan kekawannya...

NAIB Presiden merangkap Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli sekali lagi mencetuskan fitnah apabila mengaitkan gambar kereta-kereta mewah berjata negara yang disebarkan di laman sosialnya adalah pembelian terbaharu kerajaan pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Menerusi kenyataan diberikan sumber Wisma Putra, kereta-kereta mewah itu bukanlah pembelian terbaharu sebagaimana dicanang Rafizi sebaliknya kenderaan terbabit merupakan kemudahan pengangkutan yang disediakan oleh syarikat swasta bersempena Asean Summit ke- 26, yang bakal diadakan pada 26 dan 27 April ini di Kuala Lumpur Convention Centre.

Adalah amalan biasa untuk syarikat dari sektor swasta menyediakan kemudahan pengangkutan untuk acara-acara besar negara seperti LIMA di Langkawi di mana syarikat terlibat akan mendapat insentif selepas kereta berkenaan dilelong usai acara besar yang ditaja mereka. Dalam erti kata lain, kereta-kereta mewah ini sama sekali TIDAK dibeli oleh pihak kerajaan sebagaimana dakwaan Rafizi.

Dalam kenyataan sama sumber Wisma Putra turut menjelaskan, menteri-menteri luar ASEAN akan menggunakan kenderaan jenis BMW tersebut sebagai pengangkutan rasmi sepanjang persidangan sementara untuk ASEAN Summit, kenderaan jenis Mercedes Hybrid akan digunakan sebagai kereta rasmi.


Bila Abam Dark Tall Encem marah nampak kiut miut pulak, Dia sapa...........? Ketua Pemuda PERKASAM layak duduk dalam longkang aje,,,,,

Menteri Belia  dan Sukan, Khairy Jamaluddin hari ini mempersoalkan kedudukan Ketua Pemuda Perkasa, Irwan Fahmi Ideris berhubung kenyataan beliau mendesak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak meletakkan jawatan.

4 comments:

Anonymous said...

kalau dah tahu SI JABE (JANTAN BETINA) ni suka fitnah kenapa tiada sorang pun UMNO yang berani SAMAN sial ni.

Anonymous said...

Org umno terkezut rupanya ramai musuh dlm dan d luar selimut hgga tak terkata

Anonymous said...

Mantan yb permatang pauh peliwat tegar, yb pandan pula penipu tegar? Itu la tahap pemimpin pr. Yang bodoh tegar ada, racist tegar pun ada, ampu tegar ada, macam2 ada.....

Anonymous said...

sama juga la dgn pemimpin bn,mcm2 ada.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive