Rapid

Sunday, October 15

PERHIMPUNAN PALING GAGAL DALAM SEJARAH


Sekali lagi PAS membuktikan, tanpa PAS perhimpunan anjuran PH akan gagal. Memang kesian. Perhimpunan Sayangi Malaysia Anti kleptokrasi gagal mencapai matlamat. BERSIH 5 juga gagal apabila PAS memulaukannya. Nampak sangat Tun M bukan crowd puller.

Kesian Mat Sabu. Sebagai perancang utama perhimpunan, Mat Sabu macam orang pekak bila ditanya media kenapa orang tak ramai. Azmin Ali datang waktu petang tetapi tidak berucap. Malam langsung tidak nampak muka walaupun Selangor adalah tuan rumah.

Akibatnya ucapan Tun M menjadi anti klimaks. Hambar dan tidak bersemangat. Di penghujung ucapannya, orang ramai mula meninggalkan majlis.

Tahu kenapa? Ucapan semua pemidato termasuk Tun M dan Muhyiddin adalah sama. Isu basi dan diulang tayang. 1MDB, GST, 2.6 Bilion dan tangkap MO1. Termasuk ucapan GILA oleh Lim Guan Eng yang bercakap macam orang GILA.

Semua yang berpidato itu tidak sebersih mana. Tuduh DS Najib malukan Malaysia. Sebaliknya mereka yang malukan Malaysia. Namanya “Sayangi Malaysia”, tetapi biaDAP kerana Jalur Gemilang dijadikan alas tempat duduk. Sila meninggal.

6 comments:

Anonymous said...

The best comment ever!!!

Anonymous said...

Semangat aku nk undi umno mcm ni..fuhh

Anonymous said...

Kalau aku jd Madey, aku dah beli rumah kat Mekah... 5 waktu jemaah dpn Ka'abah...Zikir, Solat Sunat, Puasa, Ngaji Quran...Mati pun x pe dah...

Anonymous said...

Woi, lori rafizi datang tak? KAH KAH KAH

Al Kelakerns said...

Tanpa apa bentuk tindakan dari miss najib binte rosmah terhadap. Tohmahan sebagai Kepala Perompak.Pencuri,Pengkhianat,Penipu,Pengencut,Penjahanam,Perosak keharmonian negara dapat ditepis dengan bukti yang sahih tanpa penglibatan, ag,igp dan sewaktu dengan nya. Laluan Miss NAJIBNO dan BN dalam PRU14 teramat dinanti kan.

Anonymous said...

Umor dah meniti senja duit berguni2 pon masih blm buat haji suami isteri. Allah Maha Memerhati lagi Maha Pemaaf.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive