Showing posts with label tun. Show all posts
Showing posts with label tun. Show all posts

Tuesday, September 24

CALON INI PERLU DIUNDI UNTUK AHLI MAJLIS KERJA TERTINGGI UMNO......... @TunFaisal #TF4MT @KhairyKJ @NajibRazak


UMNO senantiasa memerlukan peralihan Generasi dan kemunculan pemimpin muda.Adalah penting untuk mengabungkan pemimpin muda ini dengan yang berpengalaman. Ianya bukan menjadi kemestian akan tetapi perlu berubah demi meremajakan UMNO dimasa akan datang.

UMNO dilihat parti tua dan imej ini harus dikikis....! Perlu ada juga pemimpin yang proaktif dilaman media sosial. 

Pada PRU-13, peningkatan jumlah pengundi muda cukup memberangsangkan. Sebanyak 19 peratus (dua juta) yang berumur antara 21 hingga 29 tahun dan 22 peratus (tiga juta) belia berusia antara 30 dan 39 tahun mendaftar sebagai pemilih.

Trend anak muda sekarang adalah mendapat maklumat melalui media sosial seperti Laman twitter..Cuba lihat sekeliling kita. Anak muda yang sekarang berada di tingkatan empat semuanya ada Smart Handphone. Mereka ini adalah bakal pengundi pada PRU-14 nanti. PM dah bagi "hint" pada semua semasa lawatannya ke Silikon Valley melawat ibu pejabat Twitter tapi kalau masih lagi tak faham susahlah..

MKP bukan nak mengampu Tun Faisal nie, Kadang-kala kami juga bertekak dan tidak sependapat didalam beberapa isu dibangkitkan dilaman sosial. Tapi itu sudah menjadi lumrah kita sebagai manusia tidak semestinya sempurna dari semua segi. MKP pecaya setiap yang terjadi itu ada hikmahnya.

Video ini membuktikan segala-galanya.

Saturday, July 14

OREN NIE APA KEJADAH PULAK,KENAPA PAK LAH?


Katanya si makhluk perosak Felda, nak ajak Pak Lah masuk Pas. Kononnya perjuangan Pak Lah sama sehaluan dengan perjuangan Pas. Kononnya Pak Lah nie, badan Umno tapi rohnya Pas. Itu pasal Pak Lah akan jadi tetamu jemputan istimewa dalam perhimpunan 'Oren' nanti. Entah apa yang oren entah. Kejap kuning, kejap hijau, kejap oren. Tak lama lagi ada pulak la perhimpunan kaler kelabu taik anjing. Untunglah orang yang dapat projek buat baju T pelbagai kaler tu kan....? Suka hati tok abah korang la....

Isunya sekarang Pak Lah dipujuk untuk sertai Pas. Sebenarnya takde isu apa pun dan kalau Pak Lah nak join Pas pun silakanla. Diapun bukannya pandai buat kerja, setakat tidur boleh la. Tapi kita dah tahu yang Pas ni memang store reject. Apa nak diherankan. Semua ahli Umno yang direject semuanya masuk Pas.BACA SETERUSNYA

Berikut adalah penafian dari Pak Lah klik

MKP Ayat Sempoi : Sapa yang terdesak sekarang sampai kena buat fitnah dekat Pak Lah. 

Thursday, June 9

KAPAL SINGH!AWAT HANG DOK MELATAH



Kapai Singh awat dok melatah,bak kata pepatah sapa makan cibai dia terasa pedasnya.Tun Mahathir bercakap pasal fakta dan kenyataan perjuangan PAS selama ini memperjuangkan Negara Islam tup-tup dah jadi negara kebajikan kepada poket serta rela diperkudakan oleh mu Dap. 

Jika Tun meniti usia senja tak kisah masih lagi kuat berjalan tak pakai kerusi roda macam hang sedaq la diri tue sikit.Jika Tun banyak membuat kesalahan dakwalah di Mahkamah.Tun rasanya tidak ambil campur urusan Pakatan Haram Jadah nie akan tetapi yang Tun pentingkan nasib orang melayu serta agama Islam.


artikel sebelum oleh MKPenang KLIK DISINI


mahathir blog isa 300909


Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive