Friday, September 27

BILA ORANG KENANG JASA............ BEGINILAH TABIATNYA... @NajibRazak

MKP pun sedih jugak dengan perkhabaran yang mengejutkan dari Kedah semalam. Ustad Azizan adalah seorang pemimpin yang baik serta dihormati oleh masyarakat setempat. Kalau beliau tidak bagus dan prihatin MKP nescaya Ustad Azizan dah kalah masa PRU-13 yang lalu.

DS Najib adalah pemimpin yang patut dihormati. Kenapa MKP berkata sedemikian?Beliau adalah contoh kerana tidak menyimpan dendam walaupun berlainan Parti Politik. Ini adalah realiti "Pemain Politik" bahawa Dunia Politik hanyalah berbeza idealogi bukannya Fitrah kita sebagai manusia.

MKP mendapat tahu bahawa DS Najib Razak terhutang budi pada TS Azizan kerana menguruskan Allahyarham bapanya dulu. Tun Abdul Razak meninggal di London dan pada ketika itu Arwah TS Azizan adalah salah seorang yang menguruskan jenazah Tun Abdul Razak. Ketika itu TS Azizan adalah pelajar disana.

Budi yang baik dibalas jua. Ini adalah Fitrah manusia Janganlah kita membenci manusia yang pernah berbakti pada kita.

MKP Ayat Sempoi : Di dalam Dunia Politik musuh anda sebenar adalah kawan anda sendiri, Musuh yang jahat itu boleh menjadi kawan yang baik  Al-Fatihah...

1 comment:

Anonymous said...

saya juga bersetuju dengan anda atas sikap Najib yang ramai terlepas pandang.

"MKP Ayat Sempoi : Di dalam Dunia Politik musuh anda sebenar adalah kawan anda sendiri, Musuh yang jahat itu boleh menjadi kawan yang baik"

1MALAYSIA SPIRITUAL TOURISM PROJECT

Patung Kuan Yin ( berpusing ) TERBESAR Di Dunia ! Kuil Kuan Yin TERBESAR Di Dunia ! Kompleks Beli Belah TERBESAR Di Dunia ! Piramid TERBESAR Di Dunia ! Columbarium ( Tempat/Stor Menyimpan Abu Mayat ) TERBESAR Di Dunia !

Lokasi - Gambang, 35 km dari bandar Kuantan diatas tapak seluas 500 ekar, yakni lebih besar dari kawasan KLIA.

...... dan sedar2, akan terbangunlah Bandaraya Himpunan Agama Kafir yang UNIK dan TERBESAR di dunia di Tanah Melayu ini.

Makanya disini saya MERAYU kepada semua pembaca agar dapat turut serta bersama saya MEMBANTAH projek mega ini.

http://dinturtle.blogspot.com/2013/09/enchant1mst-kepada-para-pembaca-saya.html

http://dinturtle.blogspot.com/2013/09/gempar-1malaysia-spiritual-tourism.html

http://dinturtle.blogspot.com/2013/09/enchant1mst-kita-wajib-bantah-dimana.html

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive