Saturday, September 14

VIDEO : HABISLAH DAP RAKYAT DAH MULA MARAH........? @ZairilKj @CMlimguaneng


Video yang dirakamkan semasa debat penduduk sekitar Pulau Tikus di mana penduduk bangkit membantah dan memberontak terhadap keputusan kerajaan negeri ini.Apa dah jadi Kaum Cina mula marah pada wakil rakyat yang hadir...

Ada yang menhamburkan kata-kata DAP pergi mampus,Pergi Mati. Ini natijahnya bila 6kematian terjadi apabila sistem pengubahan jalan itu dilaksanakan beberapa bulan lalu. Mana tidaknya mungkin ada diantara mereka kehilangan anak serta saudara.

Perlaksanaan jalan sehala yang dilakukan di sekitar Pulau Tikus, Jalan Kelawei dan Persiaran Gurney yang bermula Julai lalu telah menimbulkan pelbagai kesulitan di kalangan orang tempatan termasuklah di kalangan para pelancong.

MKP sendiri yang sering melalui kawasan tersebut juga merasakan kurang puas hati dan makin serabut apabila melalui kawasan tersebut yang diilhamkan oleh kerajaan negeri dan perlaksanaannya dilakukan oleh Majlis Perbandaran Pulau Pinang.

Sesuatu harus dilakukan dan difikirkan oleh kerajaan negeri Pulau Pinang untuk menyelesaikan masalah ini.

5 comments:

Anonymous said...

tak payah percaya semua nilah. Cina pandai berlakon

Anonymous said...

tak payah percayalah. Cina pandai belakon dan menipu

Anonymous said...

takpayah percaya dan ambik peduli lah..dasar cina mmg pandai berlakun,menipu dan mengugut.

Anonymous said...

takpayah percaya malah takpayah ambik
perhatian punnn..cina sememangnya pandai menipu,berlakun dan pandai menggertak..mrk hidup berhijrah dr tanah besar cina ke byk negara dlm dunia ni..dan dlm dunia ni yg buta2 kena tipu dgn cina ialah kebanyakan org melayu di tanah melayu nih..

Anonymous said...

pi mampos la cina kawasan tu gan dap..dah kena muka dok bising..biar pi rugi brniaga..awat undi dap..pi jilat la ..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive