exponegaraku

Friday, October 9

MARUAH MELAYU DIGELAR ANJING CUMA BERHARGA RM200.00...?


Maruah dan harga diri cuma bernilai RM200.00 bukan mahu menghina akan tetapi adakah ianya berbaloi dengan harga yang diletakkan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang.MKP tidak dapat menerima tindakan Ketua Menteri memberikan rasuah kepada Penguatkuasa MBPP supaya kes ini tidak berpanjangan.

Maklumat awal menyatakan bahawa susulan dari tindakan biadap dua lelaki terhadap anggota penguatkuasa wanita di Penang yang menjadi viral semalam. Laporan Polis telah dibuat oleh penguatkuasa itu sendiri.

Bagaimanapun, laporan polis yang dilakukan itu ditarik semula hari ini, kata Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Mior Faridalathrash Wahid.

Persoalannya.. Kenapa tarik balik?

Hari ini kita mendapat jawapannya bahawa arahan dari pihak atasan yang mempunyai agenda politik untuk membela ahli DAP. Apa akan jadi jika yang membuat onar itu adalah bukan ahli DAP. Dah tentu tidak mendapat perhatian Ketua Menteri paling celaka didalam sejarah Pulau Pinang. 


Ketua Menteri banyak menyindir Kerajaan Pusat rasuah namun hari ini terbukti secara terang-terangan memberikan rasuah pada penjawat awam supaya menutup mulut serta tidak melaporkan pekara ini kepada pihak yang berwajib untuk menjalankan siasatan.

Perbuatan membela ahli DAP sebegini sudah pasti akan mengundang ramai lagi ahli DAP yang bersikap kurang ajar serta membaling duit pada Penguatkuasa MBPP selepas ini. Jika pekara sebegini berulang kesalahan patut diletakkan dibawah batu jemala Lim Guan Eng Ketua Menteri Paling Musibat Di Pulau Pinang....

5 comments:

Anonymous said...

Ya Allah..mcm tu sekali politik di Penag? Rasa hina menjadi manusia..

Anonymous said...

Selagi ada orang Melayu yang rendah harga diri macam pompuan RM200 ni, selagi itu la bangsa Melayu akan dipijak pijak kemudian dirasuah, kemudian dipijak dan dihina, kemudian dirasuah.

Apasal takut sangat dengan puak2 cinabukit ni? BANGUN LA WOI!! SAMPAI BILA NAK DI ANJINGKAN?????

Bangsa2 lain yang MAJU dan TINGGI HARGA DIRI tidak akan melutut kutip duit yang dibaling oleh orang yang kurang ajar...lebih2 lagi setelah ditengking dan dimaki hamun.

Apasal orang Melayu di Pulau Pinang ni? Dah jadi macam Melayu di Singapork? Jadi Baruah dan balachi pak turut kepada puak cinabukit? Dah jadi rakyat kelas-3 yang boleh dianjing2 kan?

Anonymous said...

Cuba tanya PKR dan PAS..adakah mereka masih ada MARUAH..Kalau kedua PARTI ini tidak bolih jawab..apa kan daya saorang penguatkuasa wanita yg bukan sesiapa pun..PKR DAN PAS ADALAH MELAYU yg gemar di PELIHARA sebagai ANJING ANJING OLIH DAP....Padan MUKA MELAYU PENANG.

Anonymous said...

Bukan nak kata lah. Semenjak Anwar dan penjilat2 dia bersekongkol dengan Cina DAP, Melayu dah hilang maruah.

Ibu.Karina Safah said...

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive