Monday, December 4

@Sir_Azri Bayar Gantirugi Pada Anwar Guna Duit Seringgit...


Blogger Wan Muhammad Azri Wan Deris telah menjelaskan keseluruhan ganti rugi berjumlah RM951,260.27 kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini.



Peguam Irna Shahana Samsudin yang mewakili Wan Muhammad Azri mengesahkan pembayaran yang dibuat oleh anak guamnya di Mahkamah Tinggi di sini hari ini di hadapan Timbalan Pendaftar, Husna Dzulkifli.

Wan Muhammad Azri yang turut hadir memberitahu pemberita, beliau telah melunaskan RM1,260.30 dalam bentuk tunai (note RM1 dan 30 sen) manakala bakinya RM950,000 dijelaskan dalam bentuk bank deraf.

Sementara itu, peguam J. Leela yang mewakili Anwar memberitahu, mahkamah menetapkan esok untuk pihaknya menarik balik petisyen kebankrapan terhadap Wan Muhammad Azri.

Anwar memfailkan saman terhadap Wan Muhammad Azri pada 21 Mac 2013 kerana mendakwa blogger itu menyiarkan artikel dan paparan video seks sejenis secara berturut-turut dari 16 Mac hingga 20 Mac 2013 di blog miliknya, www.papagomo.com.

Pada 28 Februari 2014, Hakim Rosilah Yop memerintahkan Wan Muhammad Azri membayar jumlah ganti rugi berserta kos kepada Ketua Umum PKR itu selepas mendapati Anwar berjaya membuktikan kes saman fitnahnya terhadap beliau.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive