Sunday, August 28

WALAUPUN ARTIS DAYANG ADA ALASAN NAIK LRT @MyRapidKl @AzmiAziz60 @hotfm976


Penyanyi Dayang Nurfaizah, 34, mengakui tidak pernah berasa malu jika menggunakan perkhidmatan pengangkutan awam seperti LRT hanya kerana bergelar selebriti dan dikenali umum.

Tambahnya, dia tidak mempunyai sebab untuk berasa malu kerana ia lebih mudah jika ingin ke suatu tempat di dalam Kuala Lumpur kerana tidak perlu berhadapan dengan kesesakan lalu lintas.

“Semua pun tahu keadaan trafik di Kuala Lumpur ini macam mana dan lagi mudah kalau menggunakan pengangkutan awam berbanding memandu sendiri.

“Malah saya sendiri selalu menggunakan LRT jika keluarga saya dari Sarawak datang ke Kuala Lumpur untuk bersiar-siar.

“Mereka juga dapat merasai cara hidup seperti kebanyakan masyarakat lain di ibu kota,” katanya



Bermula 1 September ini, Hot FM @ RapidKL akan menampilkan pengisian muzik dan informasi di platform LRT terpilih bagi menghiburkan pengguna dan bagi Dayang, ia merupakan satu perkara positif kerana ia boleh menghiburkan pengguna ketika menanti di platform.

“Saya sendiri sebagai pengguna LRT kadang-kadang berasa bosan juga kerana tiada hiburan ketika menunggu dan inisiatif ini sangat baik tambahan pula ia bukan sahaja ada lagu tetapi informasi,” tambahnya.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive