Monday, May 25

Tiada Maaf Bagi Penyebar Video Ucapan TPM @Zahid_Hamidi


MKP mengalukan tindakan yang tegas diambil oleh pucuk pimpinan kerana menyebarkan video perjumpaan tertutup di Janda Baik.

Ahli UMNO yang ada jawatan atau ahli biasa jangan jadi seperti langau tetapi sebaliknya jadilah seperti garam yang memperbaiki keadaan. Susah jadi garam, tetapi senang jadi langau dan pemimpin UMNO perlu berperanan sebagai garam kerana mereka adalah pemimpin pelapis yang bakal menerajui UMNO kelak.

Jangan jadi makhluk perosak seperti langau yang akan menjadi busuk apabila dihinggapi tetapi sebaliknya pemimpin UMNO perlu menjadi garam yakni individu yang dapat memperbaiki keadaan.

Menteri Dalam Negeri yang juga Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, beliau tidak akan memaafkan individu yang bertanggungjawab terhadap penyebaran video ucapan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Ujar beliau, individu yang dipercayai menjawat jawatan Timbalan Ketua UMNO di satu bahagian bakal dibawa ke Jawatankuasa Pengurusan yang dipengerusikan sendiri oleh Muhyiddin untuk tindakan lanjut.

“Saya dah hubungi beliau, beliau minta maaf. Saya jawab, tiada maaf bagimu. Kerosakkan telah berlaku, dia kena bertanggungjawab terhadap tindakan itu.”

Sebelum ini, satu video yang memaparkan ucapan Muhyiddin menjadi kecoh apabila beliau mendedahkan tentang cadangannya kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk memecat Lembaga Pengarah 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Rakaman tersebut menjadi perbualan hangat dan ramai pihak membuat spekulasi bahawa Najib dan Muhyiddin tidak sebulu namun ia kemudiannya dinafikan Timbalan Perdana Menteri.

2 comments:

Anonymous said...

LIHATLAH STATISTIK HUTANG NEGARA DAN BANDINGKAN DRP ERA PEMERINTAHAN TUN MAHATHIR KE ERA PEMERINTAHAN TUN ABDULLAH DAN SETERUSNYA KINI ERA DS NAJIB RAZAK.

TUN ABDULLAH DAN DS NAJIB TIDAK DAPAT MELAKUKAN APA-APA PEMBANGUNAN MAHUPON PEMODENAN (APAKAH NEGARA TIADA WANG?) TAPI HUTANG DARIPADA USD220.00 BILLION TERUS NAIK MENCECAH HAMPIR USD600 BILLION.

RAKYAT MALAYSIA BERHAK UNTUK TAHU, BAGAIMANA JUMLAH HUTANG DARIPADA USD220 BILLION PADA TAHUN 2000 BOLEH TERUS NAIK HAMPIR USD600 BILLION PADA 2015?

APAKAH BENAR TUN MAHATHIR MOHAMED, TUN DAIM ZAINUDDIN, TAN SRI NOR MOHAMED YAKCOP ADALAH TIGA JAHANAM YANG TELAH MEROMPAK, MENCURI, MELANUN?

KINI SEKELIAN RAKYAT MALAYSIA TERPAKSA MENAGGUNG SEGALA SALAH LAKU, KERAKUSAN, SALAHGUNA KUASA, PEROMPAKAN DAN KECURIAN YANG DILAKUKAN KETIGA-TIGA JAHANAM DAN KUNCU-KUNCUNYA.

Anonymous said...

..kesian sungguh nasib pm najib dapat menteri bodoh dan bangang macan zahid ni.. elok pancung aje talibarut aljuburi ni.. taqbir!..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive