Saturday, August 29

TERKINI #BERSIH4 SEKITAR SOGO, DATARAN MERDEKA DAN KL SENTRAL


Kumpulan berbaju kuning mula berkumpul di hadapan Menara Maybank, Pudu. 


Anggota Polis bersiap sedia dengan kehadiran Kumpulan berbaju kuning. Setakat ini keaddan di Dataran Merdeka masih tenang serta keadaan masih lagi terkawal. 


Keadaan di KL Sentral. Tak ramai yang ada disini adelah sekitar 50 orang yang memakai baju Kuning. Kebanyakkan mereka terdiri dari golongan cina DAP...

Bersih 4 adalah lanjutan daripada siri himpunan demonstrasi dengan kali terakhir para demonstran beraksi di jalanan adalah sekitar 4 tahun lalu berlabelkan Bersih 3.

Sejajar dengan pengumuman itu, pelbagai reaksi diterima daripada segenap lapisan masyarakat, baik daripada parti politik yang sedia memberi komitmen mengembleng ahli turun ke jalanan hinggalah kepada aktivis kaki demonstrasi sejak dahulu lagi. 

Ada yang awal-awal lagi lantang menolak, ada yang bereaksi tidak sabar mahu kembali beraksi dan ada yang masih ragu dan kabur.


5 comments:

Anonymous said...

Jom turun, satu dunida turut sama. Ini masalah kita bersama.

Anonymous said...

Awasi perangkap DAP yang didalam terang (BERSIH) dan yang tersembunyi (GHB)

Johan said...

Bila Rafiji ditanya " Hey Piji lo.... Mana Melayu... lemabab betullah.. Maka Piji pun jawab "More Malays will join Bersih 4 rally later," says Rafizi. ha ha ha.

Anonymous said...

haiya...
tak Nampak pun awek-awek seksi bersih 4 ...

Anonymous said...

Mcm bukan kat malaysia. Meluat

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive