Friday, September 11

HANYA MINTA MAAF SETELAH PIJAK MUKA PM..... @zahid_Hamidi


Hanya minta maaf dan selesai semua masalah. cukupkah hanya dengan minta maaf!!!! Kalau pekara sebegini berlaku pada Bangsa lain sudah pasti disumbat didalam lokap selama 3 hari. 

Ini terjadi apabila PAPAGomo, Syed Hussein Ketua Bahagian Bagan telah dilokapkan selama 3hari. 

Tarikh yang dilokapkan ketika umat Islam menyambut Hari Raya Aidilfitri. Adakah adil pada mereka yang dilokapkan. 

Amat malang tindakan yang telah diambil oleh pihak PDRM umpama memilih bulu semasa melaksanakan undang-undang. Tindakan yang tegas perlu dilakukan pada remaja ini supaya menjadi pengajaran pada yang lain.

Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi memberi amaran kepada pengamal media bahawa pihaknya tidak akan berkompromi berhubung tindakan memutarbelitkan fakta dan menabur fitnah terutamanya di media sosial. 

Beliau juga sudah mengarahkan polis menyiasat kononnya beliau mengeluarkan kenyataan berhubung perkara itu.

Pada DS Zahid Hamidi tak guna beri amaran tapi tindakan yang agak bersifat memilih bulu sebegini. Dah banyak BOM ASAP dilemparkan namun tindakan yang kurang efektif.

Ayah kepada remaja perempuan yang memijak gambar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang telah meminta maaf atas perbuatan anaknya.

Ayah kepada remaja itu berkata, dia dan isteri tidak tahu anaknya yang berumur 14 tahun telah menyertai perhimpunan Bersih 4.0.

Katanya, anaknya menyertai perhimpunan tersebut bersama kawan yang lain dan tidak bermalam di tempat perhimpunan.

"Hanya selepas melihat gambar dia tersebar, barulah saya sedar bahawa dia melakukan kesilapan besar," katanya

Ayah itu telah menemani anaknya untuk menyerah diri di Bukit Aman. Remaja itu dan seorang kawan lelakinya kemudian dibawa untuk direkod keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi.

Ayah tersebut yang bekerja dalam bidang mengubah suai rumah turut meminta jasa baik orang ramai supaya tidak lagi menyebarkan gambar anaknya.

Ibu kepada remaja tersebut pula kecewa dengan penganjur perhimpunan Bersih 4.0 kerana tidak menghalang anaknya dan orang ramai memijak gambar pemimpin.

Dua individu yang memijak gambar pemimpin dilaporkan telah serah diri dengan seorang merupakan pelajar perempuan berusia 14 tahun dan seorang lelaki berusia 21 tahun yang bekerja sebagai penyelia di tapak pembinaan.

4 comments:

Anonymous said...

memang bangsa melayu mudah lupa...itulah sbb bangsa lain ambil kesempatan.

Unknown said...

butuh angka togel 2D ,3D, 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub: KI JAYA WARSITO DI NO: [[[085-342-064-735]]]


ANGKA RITUAL: TOTO/MAGNUM 4D/5D/6D

Anonymous said...

Sebab kebangangan ini lah semakin ramai melayu melayu sudah naik benci dgn kerajaan dan kakitangan PDRM yg sedia ada.. terlalu bersikap pilih kasih atau sememangnya pondan...telur dah kecut.

Anonymous said...

Cina mmg celaka, tk tau hormat org, apatah lg pemimpin, jgn lantik diorg jd menteri, biar diorg jd pembangkang melalak je

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive