Thursday, August 11

PARTI MAHADIR PRIBUMI TAK ADA AHLI.....


Memang sudah dijangka Parti Pribumi ini hanya seperti ayam berkokok kencang akan tetapi ekor penuh taik. Setakat ini tidak digemburkan berapa keahlian setakat ini. Jika ramai yang menyertai sudah tentu heboh dimedia sosial oleh mereka yang taksub dengan sifat penuh kebencian padahal mereka ini dipergunakan.... 
Ahli Parlimen Gua Musang, Tan Sri Tengku Razaleigh Hamzah atau Ku Li yakin tidak ada siapa yang berminat menyertai parti baharu yang dinaungi Tun Mahathir Mohamad kecuali mereka yang setia bersama pemimpin yang dipecat daripada parti UMNO seperti Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Datuk Seri Mukhriz Mahathir.
"Parti baharu ini tidak lebih sebagai platform Mahathir untuk meneruskan karier politiknya besama sekutu-sekutunya.
"Tidak ada keistiewaan malah parti ini dilihat lebih sukar menarik generasi muda yang lebih bersifat terbuka dalam soal perpaduan kaum untuk menyertainya," katanya.
Jelasnya, parti bekas Perdana Menteri itu juga akan melalui kesukaran untuk meyakinkan rakyat dan juga parti pembangkang lain.
"Difahamkan keahlian parti yang di namakan Bersatu dan dalam proses untuk kelulusan itu hanya terhad kepada Bumiputera dan bangsa Melayu sahaja.
"Apa yang menghairankan, adakah perjuangan sebenar Mahathir hanya untuk orang Melayu dan Bumiputera sahaja sedangkan rakyat di negara ini ada berbilang kaum?".

17 comments:

Anonymous said...

Sabar...
Parti UMNO pun tiada dalam kamus dewan bahasa.
kahhh... kahh...
Rindu kami pada parti BERSATU.
Tahniah Tun Mahathir.
Jom Rakyat Malaysia BERSATU.

Anonymous said...

Dah boleh daftar ke?

Anonymous said...

Gua habis servis je gua join.

Anonymous said...

Penulis artrikel macam sakit hati saja. Kenapa nak kutuk mengutuk. Salahkah tubuh parti baru. Inikan negara demokrasi, tak nak pangkah, dok diam sajalah. Kalau nak terus memangkah UMNO pun, itu hak anda. Walaupun kisah penyamun Najib ni dah popular satu dunia, terpulang kepada individu samada masih terus nak terima pemimpin sebegini atau sebaliknya.

Anonymous said...

sedey la macam mana aziz baling buleh bela budak sakit otak macam MKP ni, parti tu baru serah pendaftarannye kat ROS, ntah lulus ntah tidak, nampak mcm tak lulus psl ahjib dah kecut teloq, borang ahli pon tak cetak lagi, baru jawatankuasa penaja, memang ler tak ada ahli.

macam rupe cytro penang? bongok nak mampos, benda simple mcm ni pun tak paham, itu pasal la penang kekal bawah DAP, cytro umno bingai.

Anonymous said...

Harap2 doa 'mati' aku makbul, x pada tuan badan, tuan parti 'bersatu' tu la. Dari bawak mudharat pd negara.

Unknown said...

Oleh itu disarankan agar pemimpin UMNO berhenti melatah atau meremehkan Pertubuhan baru ini. Cukup cukuplah, bersihkanlah jamban sendiri dan jangan pedulikan hal rumah orang. Atau pun pemimpinUMNO dan mula ketakutan untuk disumbatkan ke Sungai Buluh? Kini Melayu yang bencikan UMNO kerana Presidennya, bolehlah berhijrah .

Cahaya Al Majid

Anonymous said...

Mahdey yg bnyk salah guna kuasa sepatutnya masuk sg buluh bersama manusia yg pernah dijatuhkannya.Malang tak ada yg nak dakwa dia mgkin sedar dia dh nyanyuk.

Anonymous said...

The Store nak cari pekerja2 baru.Gerenti tak rugi dan tak guna wang rakyat utk bailout....
QAH..QAH..QAH..QAH..QAH

Anonymous said...

Tak sabar nak makan dedak dgn puak the store.Klu ada borang...aku nak join.Tak sabar nak buat fitnah..perlekeh dan hina org nie.Maklumlah...mahdey aku punya idola.
Hehehehehe....

Anonymous said...

Mahadey banyak salah guna? ok kenapa tak buat laporan police? dengan IGP dan AG yg ada sekarang ini, CONFIRM Mahadey akan kedalam, mana arman azhar abu hanifa bekas sales man penipu tu? suruh dia buat laporan polis SEGERA!

Jangan kata pulak org tak nak report salah guna kuasa mahadey pasal mahadey dah tua ganyut, in the war has no pitty kill or to be kill

Anonymous said...

Selamat daftar part Madey Jilat ludah sendiri
Jangan dituduh siapa penyamun... Penjilat Madey semak balik siapa sebenarnya penyamun ....Dan disebabkan berita dari mereka yang mempunyai hasad dengki, maka tuduhan keatas najib tersebar....dan aku respect najib pasal dia tetap dengan prinsipnya mempertahankan apa yg dilakukan..... aku tengok takdak siapa yang berani buat laporan SPRM, polis ke tapi sebaliknya madey nak buat demonstrasi jalanan untuk tumbangkan najib ... alahai Madey...

Walau apa pun penubuhan parti baru madey ni, saya berkeyakinan penuh dengan umno dan kepimpinan najib


hahah bukan senang nak buang taik madey yang 22 tahun tuh ....

Anonymous said...

Kepada yang dah makan dedak Madey selama 22 tahun harap bagilah peluang pula pada orang baru yang belum kenal politik Mamak Kerala tumpang semangkok.

Masa dia jadi PM selama 22 tahun dulu bolehlah pemakan-pemakan dedak ni kokok kuat siang malam. Bila dah tak dapat dedak kokok mereka lagi kuat dari dulu kerana lapaq dedak. Najib pula dak stop tabur dedak dia cuma bagi makan beras temukut.

Apa lagi berak kapoqlah ayam-ayam Madey.

Cuba tengok anak ayam tak ada balung ( botak ) kesana- kesini macam orang mamai.

Anonymous said...

Umur dh 1 abad...klu aku tak nak lah dakwa mahataik tu.Sepatutnya waris dan kroni dia bagi dia berehat dan bukan paksa dia jadi mcm skrg.
Korang tengok mantan km sarawak..ada dia kecoh sgt dgn pntadbiran negeri???Anak dan waris serta kroni dia dah cukup kaya...skrg waktu mrk menikmatinya dan bukan nak kaya sampai kiamat.BODOH!!!!

Unknown said...

nak ada ahli camna kalau perdaftaran x lulus lagi?. sabaq la bg pendaftaran lulus br bleh daftar ahli...

Anonymous said...

http://kakipalu.blogspot.my/2015/04/sejarah-hitam-zaman-mahathir-perdana.html?m=1

Anonymous said...

http://babab.net/out/mahathir-tidak-jawab-ketirisan-rm320-billion.html

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive