Monday, August 22

Angkuh dan biaDAP Mangkok Hayon Sekor nih..!!!





Ni dia sekor lagi Mangkok Hayon pembangkang yang menolak jawatankuasa terpilih. Malah dengan dangkal dan bebalnya si biaDAP Guan Eng ni menyatakan jika benar pilihanraya di Malaysia bersih, sudah lama BN jadi pembangkang.

Kitapun tak tahu apa yang tak bersihnya dengan pilihanraya kita sekarang. Jika tak bersih , sukar bagi puak pakatan pembangkang rasanya nak dapat 1 negeri pun? Sedangkan pada PRU ke 12 yang lepas, mereka berjaya menawan 5 negeri. Malah menafikan 2/3 kerusi parlimen kerajaan persekutuan.

Apakah itu namanya tidak bersih?

Mereka nak menang PRU dulu, baru nak kata SPR tu bersih kah? Atau mereka mahu menang kerusi dalam Malaysia, baru nak kata kerajaan adil?

Bercakap serupa tak ada otak. Otak letak kat kepala lutut. Isu mykad dan myPr pun sebenarnya lebih banyak fitnah dari kebenaran. Mereka banyak merekacipta isu fitnah dah kemudian sebarkan untuk membusukkan nama kerajaan pusat dan SPR.

Hakikatnya.. isu itu tak wujud dan langsung tak timbul. Mungkin hanya sebilangan kecil kes yang menjadi kesilapan, namun ia tidaklah membimbangkan.

Semakin bosan dan muak dengan karenah pakatan pembangkang yang tak habis-habis mencari isu bagi memporak perandakan keadaan. Memang mereka ni semua mangkok hayon...!!!! - Anti biaDAP

1 comment:

Unknown said...

..semakin khurang hajor sebab ramai penjilatnya MELAYU tak sedar diri ciptaan B.A.B.I

nauzubillah.....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive