Monday, August 8

PAS Kutip Derma menuju KePutrajaya.




Pas yang terkenal dengan Negara kebajikan sekarang nie dok pakat-pakat kutip derma bagi menjejak kaki ke Putrajaya,samalah yang dibuat apabila ceramah yang dibuat depa dok tadah tin Milo.Tue dulu lani nie tukaq taktik pakai tin biskut pulak besaq sikit untuk derma kononya derma bagi perjuangan Parti akan tetapi diselingkup oleh pemimpin yang ternyata dah kaya pun tak payah kutip derma lgi afdal nampaknya,Projek hampa sapu duit derma rakyat untuk jejak kaki kePutrajaya nampaknya akan  lingkup jahanam jugak.

Kes derma untuk memali pun depa sapu sampai lanie senyap sunyi.adakah ini yang diperjuangan oleh PAS dan Pemimpinnya.sekali  DAP gertak depa dah terkencing dalam seluaq,Isu pusat hiburan diKedah contohnya dan yang terbaru isu Jais serbu Gereja.apa yang PAS boleh buat selain mengikut telunjuk DAP.

Masih MKP ingat Mat sabun pernah menyatakan akan meghapuskan Putrajaya apabila memerintah.lanie dah terbailik pulak dok mengidam Putrajaya pulak.Agak kelakar sikap mat sabun yang terkenal suka menabur fitnah dan ucapan yang kurang Pandai.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive