Thursday, August 25

Menteri H20 diugut?Apa motifnya.



Berita ini cukup menggemparkan,

Menteri Dalam Negeri DS Hishammuddin Hussein terima 2 butir peluru hidup dalam sampul surat yang dihantar melalui pos ke pejabatnya di Putrajaya pukul 2 petang tadi.

H2O seorang menteri yang baik, berhemah budi pekerti, tidak pernah marah atau meninggikan suara pun menjadi sasaran pendengki khianat.

Adakah kerana H2O mendedahkan bahawa kegiatan menjual orang boleh untung RM 5 billion menyebabkan beliau dihadiahkan peluru?

Atau kerana usahanya berjaya menggagalkan perhimpunan bershit 2.0? Atau isu KDN nak saman Mak Lampir.
Harap pihak KDN melalui PDRM dapat menangkap siapa dalangnya? 


KUALA LUMPUR: Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, menerima dua butir peluru hidup dalam sebuah sampul surat yang dihantar melalui pos ke pejabatnya di Putrajaya pada 2 petang tadi. 

Beliau berkata, selain peluru, sampul surat itu juga mengandungi sebuah buku yang diselitkan nota ugutan.

Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri majlis berbuka puasa di Masjid Al-Ikhlasiyah di Pantai Dalam dekat sini, beliau bagaimanapun enggan memberitahu kandungan nota ugutan tersebut.
"Saya mengesahkan bahawa hari ini saya menerima dua butir peluru hidup yang dihantar melalui pos ke pejabat saya dan saya juga menerima ugutan. Ini adalah kali pertama saya menerima surat ugutan serta peluru. 

"Surat itu diterima oleh seorang pegawai saya dan beliau sudah pun membuat laporan polis," katanya. 

Hishammuddin berkata, perkara itu tidak akan melemahkan semangatnya untuk terus menjalankan tugas seperti yang diamanahkan kepadanya. 

"Saya melihat ini sebagai satu perkara yang serius. Bagaimanapun ini tidak akan menjejaskan dan melunturkan semangat saya untuk terus menjalankan tugas dan terus bekerja seperti biasa yang diamanahkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, melalui jawatan yang saya pikul," katanya. - BERNAMA

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive