Tuesday, August 2

Ibadah Puasa DiPolitikan Oleh Anak Haram DAP.


Dunia Politik hari ni dah jadi macam dunia hiburan serta lakonan semata - mata.

Kebanyakkan pemimpin puak - puak Pakatan Pembangkang tu semuanya memainkan watak masing - masing berdasarkan skrip yang telah disediakan oleh pengarah.

Siapa pengarah mereka? Siapa lagi kalau bukan Si Ketua Penipu tu. Dia la kepala alam yang mengaturkan segala watak dan lakonan yang perlu dilakonkan oleh mereka.

Tapi sayangnya, mereka tak tahu apa perbezaan dunia lakonan dan dunia nyata. Mereka tak sedar bahawa dunia lakonan ni hanya khayalan semata - mata.

Mungkin sebab mereka dah asyik dibuai dengan alunan 'Populariti' maka sebab itulah mereka tidak mempedulikannya.

Biar la tak berpijak dibumi yang nyata. Yang penting, aku glamour. Mungkin itu yang bermain difikiran mereka.

Dan dengan cara itu juga yang menghalalkan mereka untuk mempermainkan apa sahaja, termasuk kesucian ibadah puasa.

Apa gunanya kalau mereka berpuasa tetapi mereka tidak bertaqwa kepada Allah S.W.T? Hanya sekadar mahu menipu rakyat, itulah tujuannya.

Tidakkah mereka sedar bahawa dalam masa yang sama mereka juga cuba menipu Allah? Sayangnya, perkara ini tidak dijelaskan oleh pemimpin - pemimpin PAS kepada mereka.

Mereka lebih rela 'sahabat - sahabat' mereka menipu Allah daripada memberikan hidayah dan petunjuk ke arah kebenaran.

Tapi, nak buat macam mana ye tak? Kalau dah namanya Penipu Rakyat, apa pun diorang tak peduli. Lagi pun, menipu je yang diorang pandai. Bukan tau buat benda lain!!!

Luahan hati sang -Semut Hitam

MKP kata:Apa dah jadi dengan Pemimpim pembangkang nie,Islam terus dihina untuk mengambil hati orang melayu puak penyokong PR pasti kembang pungkuq.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive