Wednesday, March 23

Datuk T itu adalah Datuk Shazryl Eskay Abdullah?



Wakil rakyat Sungai Petani Kedah-Datuk Johari Abdul daripada PKR mendakwa bahawa Datuk T itu adalah Datuk Shazryl Eskay Abdullah (gambar).

Menurut Johari, dia bersama pamannya ke Hotel Flamingo Ampang, sejurus tayangan Video lucah yang memaparkan "Anwar" sebagai pelakon utama, melakukan hubungan sex dengan seorang perempuan dipercayai berbangsa cina di sebuah hotel.

Tayangan Video lucah itu yang berlangsung di sebuah bilik di Carsosa negara pada pagi Isnin, mengundang berbagai reaksi, baik Anwar sendiri, yang dikatakan bahawa pelakon lelaki berperut buncit itu mirip wajahnya.

Anwar telah membuat laporan polis mengenai video lucah itu. Pihak polis akan menyiasat laporan Anwar itu melalui seksyen 292 CPC.

Dalam perkembangan yang sama, Johari Abdul mendakwa, bahawa tayangan video lucah itu didalangi oleh Pengerusi RISDA Tan Sri Rahim Thamby Chik.

Menurut Johari, di Hotel Flamingo, dia bertemu dengan Datuk T dan Tan Sri Rahim Thamby Chik.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive