Friday, November 7

BAKAL PERDANA MENTERI MALAYSIA JUAL AYAM PERCIK..... @KhairyKJ @PPUMOnline


Semasa kecil MKP diberitahu ibu mengenai insan menyerupai/seiras kita didalam dunia fana ALLAH ini ada 7 kesemuanya. Orang lama bila beritahu benda yang hakiki nie agak betul dan kebenaran selalunya datang lambat. Tapi ternyata apa yang telah diberitahu Ibu sebelum ini memang betul.

Menteri Belia dan Sukan, YB Khairy Jamaluddin merupakan antara ahli politik yang sangat aktif menggunakan medium media sosial terutama Twitter untuk berinteraksi dengan masyarakat.


Pendekatan mesra Khairy atau lebih dikenali sebagai KJ ini membuatkan beliau sering dijadikan sasaran pengguna media sosial untuk dijadikan subjek troll.

Terbaharu, sekeping gambar seorang penjual manisan di Thailand yang dikatakan seiras KJ, dijadikan bahan untuk mengaitkannya dengan menteri muda ini.


Tapi seperti yang kita tahu, KJ memang cool bila berhadapan situasi sebegini, malah beliau turut retweet semula gambar ‘kembarnya’ itu dengan membalas, “Gelaklah puas-puas”.

Anda rasa sama tak lelaki dalam gambar ni dengan KJ?


1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

...


(( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!

Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!!

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<



MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'



Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive