Tuesday, November 11

VIDEO :@CmLimGuanEng Skandal Sulit Rumah Temberang Kos Rendah @MpKotaBelud @Huan2U


Syukurlah.. sekurang kurangnya Guan Eng mampu bina rumah..rumah temberang kos rendah khabarnya akan diserahkan kepada rakyat Pulau Pinang dalam satu majlis penyerahan kunci besar besaran di Komtar tidak lama lagi.

Selama ini Umno BN asyik menyerang Guan Eng tanpa usul periksa..sedangkan insan semulia Lim Guan Eng bertungkus lumus siang malam pagi petang bersama barisan exco membina rumah rumah temberang untuk rakyat.


Ingatlah.. sejak 2008 hingga sekarang sudah ratusan ribu rakyat Pulau Pinang menikmati rumah temberang kos paling rendah di Malaysia.

Menurut sumber,rumah temberang ini di bina menggunakan teknologi tertinggi yang dihasilkan oleh para jurutera Dap.

Hasil binaan dan kualiti tidak terbayang dan tidak mampu kita terfikir..

MKP amat yakin.. pakcik makcik..abang abang adik kakak jika berpeluang berjumpa ketua menteri yang dikasihi.. hadiahkan beliau ciuman pelukan kasih dan sayang.. nescaya dengan penghargaan sebegini Lim Guan Eng dan barisan exco akan membina lebih banyak lagi rumah temberang kos rendah untuk rakyat.

2 comments:

Anonymous said...

wah pedas macam cabai burung....ye betul mat....sebab tu lah ramai yg angkat bungkus dan cari rumah d sg petani, kulim & lain2 tempat....yg angkat bungkus pula tahulah siapa kan?....tapi tak pa kampung makam ada lagi kan?...

hangkedee said...

Pas barua totok daPig

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive