Wednesday, June 25

@MPKotaBelud PERTAHANKAN FITNAH 10JUTA MENTERI KABINET @NAJIBRAZAK


MalaysiaKini didalam laporan pada jam 4petang tadi mempertikaikan lantikan anggota baru dpemimpin MCA dan Gerakan Kabinet yang telah diumumkan oleh Perdana Menteri DS Najib Razak.Kos yang diperlukan untuk menubuhkan Anggota Kabinet mencecah MYR 10Juta setahun. Kos itu perlu ditanggung oleh Kerajaan memerintah. 

MKP nak bagitau pada Ram Anand yang menulis artikel fitnah bagi pihak MalaysiaKini tiada benda percuma sekarang. Nak masuk Tandas pun perlu membayar 30sen. Kenapa perlu membayar........? Jawapan mudah MKP bagi pada Ram Anand kerana Tandas perlu dicuci dan perlu ada orang yang menjaganya. 

Bila Tandas tidak bersih pandai pulak korang salahkan Kerajaan Barisan Nasional. Nak salahkan orang lain memang senang!!! Tapi ingat sebelum mengata orang lain, SILAP tengok dulu kain sendiri adakah ianya koyak dicelah punggung.
Pada yang mengkritik seperti Ram Anand, berikut adalah fakta yang diberikan pastinya membuatkan korang terbeliak dengan Gaji yang telah diperuntukkan serta diluluskan didalam Dewan Udangan Negeri Selangor oleh Pemerintah Kerajaan Negeri Selangor. Siapa yang memerintah Selangor sekarang adakah Barisan Nasional........? 
Datuk Rahman Dahlan Menteri Kesejahteraan Bandar Dan Perumahan dan Kerajaan Tempatan menambah derita penfitnah seperti Ram Anand dengan fakta seperti berikut.

MKP agak kesian dengan Ram Anand sehinggakan tiada berita sahih untuk menfitnah. MKP nasihatkan pada Ram Anand kalau nak menfitnah lain kali buat yang terbaik. Ram Anand dah kantoi dengan Fakta. PKR dah main permainan Tradisional baru lambung kerusi merah. Kalau Ram Anand nak Join boleh rasanya.


1 comment:

Anonymous said...

Kah kah kah kah...

Permainan tradisional baru lambung kerusi merah...

So funny!!!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive