Friday, June 3

ITU BUKAN ANUwar!!!!!!!! PAS YANG TELAH DIBUTAKAN MATA DAN HATI.



Sedih tengok puak-puak dalam PAS kata video itu bukan ANUar,depa nie telah dibutakan hati dan mata pasal mengagungkan ANUgerah tuhan.Buat pulak tuduhan kata kami blogger suka dok buat fitnah apa kejadah fitnah semua ini berdasarkan bukti yang nyata.Kalau benda nie salah dan tak betul saman  lah kami semua.hari tue blogger cabar sesiapa saja yang dapat membuktikan pelanduk dua serupa menyamai pelaku dalam video tue. blogger otai nak telanjang pusing satu klcc termasuk MKP sampai la nie sapa pun tak tampil kehadapan,apa kejadah perjuangan Puak PAS nie,nama parti Islam Semelaysia tapi yang dok ada macam haram jadah.


Sudah-sudahlah dok salah orang lain dalam hal nie,mai kita pakat tengok sekali lagi sapa dalam video nie siap dengan 4sudut lagi.Anuwar sedap dok menutuh amoi puak PAS pakat ramai-ramai bela ANUwar. 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive