Wednesday, June 1

KERAJAAN DAPig HALAU MELAYU FLAT JALAN ZAINAL ABIDIN.



Projek rumah flat jalan zainal abidin adalah perumahan rakyat termiskin dibandar Georgetown,Pulau Pinang sewa bulanan yang perlu dibayar oleh setiap penghuni ialah sebanyak RM 124.00 sebulan.Semuanya adalah hasil kejayaan BN yang prihatin terhadap rakyat miskin bandar.


Selepas tiga tahun Pemerintahan DAP telah menghalau penghuni yang didakwa tidak membayar sewa bulanan,8 rumah telah diambil tindakan oleh Wong Hon Wai pengerusi perancangan bandar dan rumah bagi pihak kerajaan negeri.Siapa yang mahu rumah yang kini tempat berteduh diusir tanpa perbincangan terlebih dahulu,sepatutnya pihak berkenaan datang berbincang supaya pekara ini diselesaikan denga cara yang baik bukanya datang terus memotong terus kunci pintu pagar rumah berkenaan ini adalah penabulan hak asasi kita rakyat malaysia.






Alasan diberikan adalah kurang munasabah kerana dikatakan dijadikan stor simpanan barang adakah rumah berkenaan layak dijadikan stor.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive