Tuesday, June 28

Pemuda PAS Pulau Pinang BAcul.


Pemuda PAS memang bacul bab membela Agama Islam.Banyak isu yang membabitkan umat islam di Pulau Pinang tidak dibela Pemuda bacul ini.Terbaru pasal isu masjid tengah yang dihalang jalan yang digunakan penduduk oleh pihak pemilik kenderaan terpakai untuk umat islam dari flat kedah untuk menunaikan solat dimasjid berkenaan.Apa yang pemuda PAS tak ada teloq nie buat diam dan buat bodo saja.Isu tanah kubur dekat Jelutong pun depa buat tak dengaq.Sampai ahli mereka sendiri keluar parti.

Ketua Pemuda PAS yang kurang teloq Yusni Mat Piah mengeluarkan kenyataan bahawa akan menghantaq seramai 15ribu ahli untuk menyertai BERSHIT dan membela AMBIGA amat memalukan diri sendiri,Bagai ambil selipar lembik pukul muka sendiri.Celaka sungguh ketua pemuda PAS yang tak berapa cukup akai membela anak haram yang memperjuangkan kebebasan Agama.Siap dengan unit amal pulak.Nie MKP nak habaq mai toksah dok pi demo kat sana.Berjuangan apa yang DAP celaka dok menindas Umat Islam dekat Pulau Pinang dulu.

MKP kata pakat tengok ramai-ramai apa PAS Bacul nie akan buat bila Umat Islam Pulau Pinang akan memulakan langkah pada Jumaat ini.tunggu tengok takut puak yang tak ada teloq nie pakat-pakat buat report polis pulak.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive