Friday, June 24

Sapa Punya Angkara?Gambaq Lucah.



Gambaq lucah ada dalam surah yassin didalam sebuah masjid dekat kampung baru,air itam.sapa punya keja yang buat keja lahanat cam tue patut dikenakan hukuman setimpalnya.Surah Yassin tidak patut dipermainkan dan sesungguhnya ALLAH tahu siapa yang melakukan.patut lepas depa buat keja jahat tue keluar dari masjid kena langgaq dengan lori taik.


Sebanyak 11 surah yassin yang diletakkan gambaq berwarna yang memaparkan pelbagai aksi lucah ditemui.Iaman masjid tersebut,Yussuf ahmad berkata surah yassin yang diletakkan diruang solat utama ditemui oleh seorang pengawal keselamatan yang membaca surah tersebut sementara menunggu solat asar.Beliau memaklumkan kepada siak masjid dan beberapa AJK masjid dan berjaya menemui 10 yang lain.Laporan Polis dibuat untuk memastikan pekara ini tidak berulang.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive