Monday, June 6

MALIK KASIM/MALIK ITIK TERBARU MALIK BABI.



Malik kasim atau lebih dikenali sebagai Malik Itik dan kini terbaru patut dipanggil Malik BABI,Apa punya bangang atau saja nak cari publisiti murahan sanggup mengadaikan martabatnya menyeru orang Pulau Pinang makan BABI.eloklah tue yang dok ikut semua bodoh tak boleh ajar konon pandai lebih dari orang lain.Apa lepas nie PAS dibawah pimpinan Dari Penang MAT SAPU apa cita lepas menang takkan nak buat kenduri makan BABI kot.Nie semua pasal dok ikut ANUwar depan belakang sama rasa BABI atau tidak sama rasa.




Pesta Coklat yang dianjurkan oleh sebuah syarikat terkenal dari Singapura yang produk utama mereka adalah DAGING BABI SALAI berlangsung dari 3 hingga 5 Jun di Arena Sukan Antarabangsa Pulau Pinang (PISA).


Menariknya daripada 50 gerai yang disediakan hanya 5 buah sahaja yang menjual coklat. Manakala bakinya adalah menjual daging babi dan makanan tidak halal.

Penipuan yang dibuat telah memperdayakan para pengunjung yang terdiri daripada umat Islam. Malah ramai dari kalangan bukan Islam yang turut merungut dengan tipu daya tersebut.

Dalam hal ini, Malik BABI adalah orang yang paling durjana. Jawatannya selaku Exco Agama telah dipergunakan untuk membuatkan orang Islam makan daging babi dari Pesta Coklat. Mungkin dia akan bersilat mengatakan, dia merasmikan program berkenaan atas kapasitinya selaku Exco Perdagangan Dalam Negeri, tetapi sebagai seorang Exco Agama juga, seharusnya Malik BABI lebih berhati-hati kerana sebarang tindakannya akan mendatangkan mudarat yang lebih besar kepada umat Islam terutama dengan titlenya, Exco Agama.

Amat mustahil seorang Exco yang bijaksana sepertinya tidak tahu bahawa program tersebut ditaja oleh syarikat dari Singapura yang merupakan pengeluar daging babi salai terkemuka?

Apa yang dilakukan oleh DAP Pulau Pinang yang dipimpin oleh Lim Guan Eng benar-benar menjijikkan. Tidak ada sebarang cara untuk menghalalkan daging babi, sekalipun daging babi tersebut telah melalui proses yang dapat menghilangkan kemudaratan seperti cacing pita dan sebagainya.

Kepada orang Pulau Pinang yang telah memilih DAP sebagai tempat bergantung hidup, diucapkan tahniah! Anda merupakan pemakan daging babi yang tidak lagi berselindung! Bukan senang nak jadi seberani itu!!!

TERIMA KASIH RAKAN SEPERJUANGAN YANG MENDEDAHKAN ISU INI

1 comment:

M@rk-IeL PnanG said...

UMNO penang dah boleh gali kubuq sendiri dah lani..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive