Monday, February 28



Pas makan pasir dimerlimau kata pengundi india disini.apa yang depa boleh bagi pasir boleh la.

Masyarakat india merlimau sudah lemau dengan janji manis mu dari pas-pis pus.ini adalah petanda baik dari pengundi kaum india serta tidak termakan dengan apa yang disuarakan oleh HINDRAF anak haram yang membuat demo kelmarin.


Kempen Barisan Nasional (BN) bagi memenangi pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Melaka kawasan Merlimau yang memasuki hari ketiga hari ini, mendapat sambutan yang amat baik daripada semua kaum.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, sokongan tersebut nampak jelas daripada gerak-geri badan dan kenyataan secara terbuka oleh mereka.
"Maksudnya sentimen positif dapat kita rasakan,” katanya.

Beliau menyampaikan Anugerah Tawaran Baru Kepada Guru Besar di Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Syed Zahiruddin, Ayer Tawar di Merlimau dekat sini, hari ini.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive