Tuesday, February 22

Siapa Yang dibayar 5k sebulan?Saya hanyalah blogger nyamuk.


Tujuan mereka cipta isu itu dan minta ianya disebarkan tidak lain tidak bukan ialah supaya timbul perasaan tidak puas hati dikalangan ahli-ahli Umno sendiri sehingga mereka berpecah. Apabila ahli-ahli Umno berpecah ianya akan terbawa-bawa sehingga dalam pru akan datang dan seterusnya membuatkan anda semua marah, tidak bekerja bersungguh-sungguh dan akhirnya BN yang terima kesannya.

Kita bagi tempoh selama 48 jam kepada Hata Wahari untuk menamakan blogger yang dia maksudkan. Jika Hata gagal memberitahunya dalam tempoh 48 jam kita semua telah bersetuju untuk mencari beliau dan membaling air kencing kami yang akan dicampurkan dalam satu plastik ke muka Hata.

Kepada Hata Wahari, jika tidak mahu air kencing kami hinggap di muka kamu, sila nyatakan blogger mana yang menerima bayaran RM 5000 sebulan.

Kepada rakan-rakan pembaca, suka saya ingin menyatakan di sini. Cerita-cerita tentang blogger-blogger pro Umno dan kerajaan adalah blogger upahan bukan perkara baru. Cerita ini telah lama disebarkan. Juak-juak sebelah sana sekarang ini sukar menerima hakikat yang blogger-blogger pro kerajaan telah menguasai dunia siber yang selama ini dikuasai oleh mereka.

Mereka cuba potretkan blogger-blogger pro kerajaan berblog bukan kerana datang dari kemahuan sendiri sebaliknya hanya kerana duit yang diupah.

Sekarang saya pulangkan balik kepada pembaca untuk menilai. Sekiranya saya atau rakan-rakan adalah blogger upahan Umno tiadanya kami menghentam Umno sampai nak rak dalam blog masing-masing.

Anda semua yang membaca blog ini atau blog rakan-rakan saya setiap hari, anda boleh lihat bagaimana kami menghentam Umno atau kerajaan sekiranya ada perkara yang tak betul. Orang gila manakah dalam dunia ini yang sanggup bayar upah untuk orang hentam dia ? Orang gila seperti Hata Wahari mungkinlah.

Selanjutnya tekan kat sini.

1 comment:

blogenstarz said...

Benar sungguh tu sdr.
Mereka mehu bloggers pro BN bercakaran sesama sendiri akibat termakan racun yang dihidangkan...

Tetapkan perjuangan kita.....


Izin copy

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive