RAPID

Thursday, February 13

ADA AKU KESAH KALAU ROSMAH JADI MANGSA............?


Politik di Malaysia makin lama makin kotor....Apa kena mengena Isteri Perdana Menteri Rosmah Mansur dengan Politik Malaysia. Kalau Teresa Kok tue dah memang ahli politik sepenuh masa dan menjadi Ahli Parlimen Seputeh pun. Polimik ini dimulakan dengan video menghina oleh Teresa Kok. Tapi Angkatan Muda Keadilan nampak gayanya seperti terdesak untuk membela Cina DAP yang terang-terang menghina Melayu dan pejuang Negara yang terkorban di Lahad Datu.

Woi haram jadah punya AMK hampa tue Melayu takkan kerana Fahaman nak membela Cina Bengsat nie sanggup berpakat hina Melayu.Akai letak kat mana lutut ka? Kalau sesiapa nak bersalam dengan Geng AMK nie jaga=jaga jangan tersepak lutut depa nanti terus jadi gila, almaklum otak ada kat lutut.Pasal depa nie kurang cerdik senang dipergunakan oleh Anwar dan konco-kunconya.

Yahoo dah sememangnya kita tahu banyak mengambil artikel dari pihak pembangkang untuk memburukkan Malaysia di mata dunia. Tapi apa nak buat Pemimpin UMNO yang dok ada pun masih lagi dok dengaq penasihat dan punahsihat. Bukan depa nak tengok benda macam nie tapi bagi peruntukkan membabi buta. Yang dapat seronoklah tapi bukan nak wat keja sangat pun asyik dok main cerita kurang sedap mata memandang. Terselak sana dan sini. Mungkin benda macam tue boleh jual kot...... 


Video ini jelas membongkar apa yang telah dilakukan oleh Teresa Kok.  Kalau macam nie punya penjelasan pun tak faham pakat-pakat panjangkan doa...alamatnya dah nak mampos paling lama pun 3 kali jumaat saja.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive