exponegaraku

Wednesday, February 26

@MyKinabatangan Bung Muktar Di Meja Judi...........?


Gambar ini berlegar di media sosial dan menjadi VIRAL pada hari ini. Kekadang nak kata benda macam nie betul pun susah sebab kebanyakkan gambar senang utuk dimanipulasi oleh musuh atau kawan. MKP harap ada penjelasan dari tuan punya badan. Kalau ianya tidak melibatkan PARTI atau Kreditbiliti Kerajaan sedia ada tiada siapa yang peduli pun. Tapi kena ingat jugak bila dah jadi pemimpin kena tunjuk contoh yang baik pada masyarakat.Ibarat pepatah melayu ada menagatakan kerana KERBAU SEEKOR HABIS SEMUA YANG LAIN TERPALIT LUMPUR...

MKP Ayat Sempoi : BUKAN NAK BALUN TAPI NAK PENJELASAN...?

2 comments:

Anonymous said...

Pandai-pandai la menjawab, jangan sampai menyusahkan orang lain cukup. Kalau rasa perkara ni benar, cepat2 letak jawatan...kami tak sanggup nak pikul biawak hidup pulak

Anonymous said...

kadang2 dah lama jd ahli parliemn pun boleh hanyut. tu..la..najib kena rombak para menteri kabinet tertentu dan calon pd PRU 14 nanti.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive